(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
' Hür/realist şiir ' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
' Hür/realist şiir ' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sinek kaydı ...... ******************************** birde Cahit Sıtkı nın böyle bir şiirini anımsadım.. o farklıydı uçtu uçtu kuş uçtu diye başlyordu sizinki daha farklı bir başka tatlı... kutlarım... sevgiler saygılar...
sinek kaydı ... .................................................. sanırım insanlardan sonra sineklerede tutunma hakkını kaldırdık ne dersin şairim kelleri göndermesek berbere ekonomi iyi degil zaten . bu güldügüm kısmıydı celal beyinkini de okudum benzetme güzel di ama derinliği bitimde net degildi hani az söz çok öz gibi bir örnek buna mesela KAR YAGAR KARACA OGLAN ELİFİ DÜŞÜNÜR BENİM AKLIMDAN ODUN EKMEK GEÇER YÜREGİM ÜŞÜR .. BURDAKİ DERİNLİK ÇOK SONSUZ çalışmanızı takdir ettim emeginizide başarılar sizinle sevgiyle
Çok şık olmuş, Öz ve bir den çok anlamlı. Bence denemelere devam etmelisiniz çok güzel olmuş. Biraz da gülümseme ihtiyacı çok olan toplumlara ilaç gibiydi. Yüreğine sağlık. Saygılar sunarım.
Ne oluyor dostlar? ''Pür/realist'' şiirler, ''Hür/realist'' şiirler... Valla ikisi de güzeldi. Ben bu şiir konusunda biraz geri kalmışım demek. Yeni akımlardan bi haberim. Her iki şiirin şarine de teşekkürler, saygılar.
Gece gece şiirini okuyunca hem güldüm hem de düşündüm :)) senin kadar olamam biliyorum ama yine de şansımı bir deniyeyim bakayım dedim ve ancak bu kadar yazabildim , bilirsin kısa yazarım , beğendiğine sevindim , kimbilir ilerde belki bir akım haline de gelebilir :)) güzel yorumun için teşekkürler Celal , sevgiler ............