Çayın demi kömür ocağında İncirin balı Ağustos sıcağında Sevginin tadı yâr kucağında; Her şeyin aroması Reçinesi, nektarı sıcakta çıkıyor, Eriyip akıyor gülün Kekiğin, lâvantanın yağı Ardıç, katran, Hindistancevizi Papatyası, Sarı kantaronu Derdimizin şifa kaynağı Süzülüyor imbikten Cildimizin kremi, merh/emi Yüzde yüz doğal yerli üretim
Kokunun en hası Lavanta kolonyası Al işte bunu; Güzellik için kür Saçlarına sabunu Doğal bitki yağlarını tenine Ağrıyan yerine sür!
O da kim; bir veteriner hekim Hey gidi Öztürk Sarıca; Yıllardır tanırız O’nu Derde derman arıyor Çalışıyor arıca Dağlara adını çiçekçiçek Alınının teriyle yazan isim ya Kurdun kuşun yarasını sarıyor; Gözünü sevdiğim Lisinya Güneşten suya düşen ışık Bağ dibinde izi var ; Az mı çalıştı bugüne kadar O bize, biz de O’na alıştık...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LİSİNYA; Öztürk Sarıca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LİSİNYA; Öztürk Sarıca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
doğada özgürce dolaşmanın faydaları...ne güzel bir konu resmi olmuş. ne diyorduk kelebekler özgürdür. çok güzel bir mensur şiir okudum severek. tebrikler ve saygılarımla...
Doyumsuz bir şiir paylaşım okudum seven gönüllere bıraktığı iz hafızalardan uzun süre gitmeyecek şair yüreğini yürekten kutlarım başarılar seninle olsun
konu resmi olmuş. ne diyorduk kelebekler özgürdür.
çok güzel bir mensur şiir okudum severek.
tebrikler ve saygılarımla...