İnsanını arayan bir dünya ve dünyasını arayan insanlar adına..
Başka hayatların başka bakışları lazım bize başka ruhların b’aşka dokunuşları yorgunluklarımıza.
Duvarlarına sinen yosun kokusu huzur dokusu lazım öteki insanlığın gerçek hay’kırışları.
Suskunluk gerek bize boş konuşmaların kirletilmemiş harfleri tınısı bir vasiyetin ve elleri giden annelerin.
Bir çocuğun inanışı duâsı bir babanın heybetlice çokca aydınlık bir’az huzur bereketlice gülüşü lazım eski fotoğraf silüetlerinin sarı kıvılcımlı bahar misâli donuk içlerimize.
İçindeki boşluğu dolduramayanların kaygısı değil elindekinin şükrünü bilenlenlerin şuuru lazım bize kederi unutacağımız bir yetenek kıymeti yıllandıran hisler ki genlerimiz kayba uğramış aslımız lazım bize asloluşumuzun kanaati.
velhasıl bu şiir bitmez anne dünya insanını arıyor uzun hikâye!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hay'kırış hikâyeleri.. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hay'kırış hikâyeleri.. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
şiirini dün gördüm bu geç kalmışlığım için kusura bakma sevgili Nar. her zamanki özeninde duygu dolu bir paylaşım. seni okumak kadar ortak olmak duygularına yine vazgeçilmezim. kalemin daim olsun sevgili arkadaşım. sevgilerimle.
insan şuan zor bulunan bir durum innsanlik ölmüş nesli çoktan tükenmiş cenazeler ortada kol geziyor gömmeye bile tenezzül edilmiyor. o kadar yani kutlarım gün şiirini
Zamanı ve dünya kötüyse bu ayıp bizdedir Zamanımızı ve dünyayı ayıplıyorsak bu ayıp heppimizdedir Hiç kurt kurdun Eti'ni yermi Ama bazımız bir birimizi yiyoruz Şiir muhteşemdi Bence güne yakışır derinliğinde bir şiirdi Tebrikler
"Tamamen doğal bir çığlık olmuş ders niteliğinde insanlık adına; Yüreğinin sesini dinlemiş te yazmış bu akıcı şiirimizi;Yüreğinize sağlık; Kaleminiz daim olsun+5"
her zamanki özeninde duygu dolu bir paylaşım.
seni okumak kadar ortak olmak duygularına yine vazgeçilmezim.
kalemin daim olsun sevgili arkadaşım.
sevgilerimle.