Sevda ateşi kalpte, söner mi yasaklarla Sevgililer el ele, cancana sokaklarda Aşkın sevdanın gülü, açarken şafaklarla Sevgi dolu yürekler, çoşkun sel ataklarda Sevmeden sevilmeden, sormayın nerde diye Sevmesini bilene, mutluluktur hediye.
Hangi söz anlatacak, sevenin özlemini Vazgeçer mi sevenler, aşk alırsa demini Sonsuzluğu vadeden, sevgiaşkın yemini Sevenlerin kalbinden, silerler elemini Sevmeden sevilmeden, sormayın nerde diye Sevmesini bilene, mutluluktur hediye.
Sevmeyi bilen yürek, taç olsun gelsin başa Şiirler yazdırsın aşk, mavi göz kara kaşa Silinmesin diyerek, yazılsın ak bir taşa Sevgiyle dolsun taşsın, bakmasın yaşa başa Sevmeden sevilmeden, sormayın nerde diye Sevmesini bilene, mutluluktur hediye.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SEVEN RUHLARDA AŞK VAR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SEVEN RUHLARDA AŞK VAR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu güzel eseri yazan Gönül dostu kalemi Kutluyorum saygıdeğer Üstadım Duygularınıza emeğinize sağlık Bu kıymetli eseri ve sizi ayakta alkışlıyorum Çok güzel bir eser Harika bir şiir Selam ve Dua ile
Sevda ateşi kalpte, söner mi yasaklarla Sevgililer el ele, cancana sokaklarda Aşkın sevdanın gülü, açarken şafaklarla Sevgi dolu yürekler, çoşkun sel ataklarda Sevmeden sevilmeden, sormayın nerde diye Sevmesini bilene, mutluluktur hediye.
Hangi söz anlatacak, sevenin özlemini Vazgeçer mi sevenler, aşk alırsa demini Sonsuzluğu vadeden, sevgi aşkın yemini Sevenlerin kalbinden, silerler elemini Sevmeden sevilmeden, sormayın nerde diye Sevmesini bilene, mutluluktur hediye.
Sevmeyi bilen yürek, taç olsun gelsin başa Şiirler yazdırsın aşk, mavi göz kara kaşa Silinmesin diyerek, yazılsın ak bir taşa Sevgiyle dolsun taşsın, bakmasın yaşa başa Sevmeden sevilmeden, sormayın nerde diye Sevmesini bilene, mutluluktur hediye.
Sizi ayakta alkışladım değerli şairim.İşte sevginin bundan daha güzel anlatımı olamazdı.İlhamın bol olsun.Sizi yürekten kutluyorum.İçten saygılarımla.
ya çok sevdiğinden kaybeder insan yada sevmeyi bilmediğinden sevenler hep kayıp eder kördüğüm yerine kör olmayı seçtiğinden yusuf gibi ol züleyha'dan başka bildiğin kelime olmasın gönülde ALLAH yardım esirgemez gerekirse yaratır tekrar aşkı küllerinden
Kalemin susmasın
_____________________________Selamlar