(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FENA FISILTI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FENA FISILTI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ama çokgüzel konuya değinmişsiniz,fena fısıltı herşeyi bozar kurulu evini aileni güzel olan herşeyi bu kadar güzel konu içeriğini yazmışsınız teşekkür ederim.
hava tarafından 5/19/2008 11:31:33 AM zamanında düzenlenmiştir.
’ hırsının odaları alınca kendinden seni bir şeytan fısıltısı ile yok ettin kaderini...’
Ahmet YILMAZ
Çok fena o fısıltı ...Bin beter ... Fenadan öte !...Sen seni odalara kapatırsan hırslanıp , kaderin şeytanın fısıltısı ile yok olur . Hırslanma şeytana uyup . Kaderin bir bakmışsın uçup gitmiş , Farkına bile varmazsın . O bir fısıltı kadar sinsi ve yavaş , fısıltı gibi ..seni esir almaya görsün !...Vay haline . Bir bakmışsın öfkene yenik düşmüşsün . Kaderin değişmiş... Saygıyla efendim Kutluyorum...
’ hırsının odaları alınca kendinden seni bir şeytan fısıltısı ile yok ettin kaderini...’
Değerli şair,Gerçekten bir fısıltı gibiydi şiiriniz, kısacık... Ama bir nutuk kadar çok şey anlatıyordu. Zaten en önemli şeyler fısıltı ile söylenir ya... Çok güzel ve çok anlamlıydı...Kutluyorum, selam ve muhabbetlerimle...
kendinden seni
bir şeytan fısıltısı ile yok ettin kaderini...’
Kalemine,yüreğine sağlık...
Saygı ve sevgilerimi sunarım.