(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Gel şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Gel şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili Kardeşim, edebiyatdeftri.com'un saygın kalemi sayın: Arif Baran,
sekizli hecenin akıcılığında, duygu ve düşüncenin mısralara sel gibi aktığı, kendi melodisini metninde taşıyan, okunup analiz edilmesi ve ilham alınması gereken muhteşem bir şiir kaleme almışsınız.
Şiiri okuyan sanki ❤'ne bir ➼ yemiş gibi oluyor. Vurucu bir şiir. Mutlaka bestelenmesi gerekir.
Beğenerek duygulu ve usta kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile favorilerim arasına ekliyorum. Kardeşimin şiir ve gönül sayfasına, tebrik ve başarı dileklerimi bırakıyorum.
Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimle sevgi ve saygılarımı sunuyorum efendim, lütfen kabul buyurunuz...
İrfan Yılmaz hocam çok teşekkür ediyorum sizin yorumlarınızı diger dostların sayfasında gördükçe inanın acaba sayfa gelse ne der diye merak etmiştim ve bana onur verdiniz bestelenmesi konusuna gelince Türkü formatında bestelendi ancak notalı degil Facebukta Arif Baran sayfamda video klip olarak var dinlerseniz menmun olurum hocam selam ve dualarla hayırlı akşamlar saygılar
Ablların hası Can ablam emeklerin daim var olsun senin gül yüregin ve mis nefesinle şiirler bir başka can buluyor ellerinden öptüm ablam saygılarım sonsuz can
Sağlıklı gelecek sevdiklerinizi bulsun...
............................................. Saygı ve selamlar..