O olmadan olmaz ne din ne iman, O olmadan kılınmaz namaz,tutulmaz oruç, O olmadan huzura erişemez insan, O olmadan tatsız olur elbet günah ve suç.
öyle değil mi hocam?
Baştan belirteyim,istisnalar kayideyi bozmaz, Paranın kokusuna hangi hoca itikadını satmaz? Kim cevap verecek milleti dinden soyutanlara? Yoksa yine mi devreye girecek hazreti para.
Hacılar kürsüde,bülbül gibi maşallah, Zina mazallah,lakin kendisine eyvallah. İsraf konusu olunca,haşa neuzubillah, Amma yazık evleri fakirhane,Villa billah.
öyle değil mi hocam?
Millet uyutulur güya rüyalara üç harfli giriyor, Oturp ne yaptıklarını anlamaya çalışıyorum. Üç harflileri bilemem ama beyinler yıkanıyor, Şükür onlara bakınca,ben insanım diyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hazreti 'Para' şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hazreti 'Para' şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Paranın mutluluk getirmediğini bir anlayabilseler sorun çözülecek zaten...
Bu değer yargısı insana göre değişir tabi.Ama para esir almış tüm dünyayı,o yüzden değil mi bu kadar akan kan ,hırs ve yenme duygusu.Rabbim yeteri kadar versin kimseye muhtaç etmesin bizleri.
bir şiirimde; "Para seni tanımasam Tanrı diyesim gelir..." demiştim. şiirinizi okuduktan sonra ne kadar isabetli söylediğimi anladım... gönlümden tebrik ediyorum...selam ve saygılarımla.
Kalemin düzgün, neşen bol olsun...
.............................................. Saygı ve selamlar..