Yetmez mi yandığın yeter, düş gerçek sandığın yeter, Cehennemden daha beter, düşme aşkın ateşine!
Şaban Aktaş 16.12.2017
YİNE BİR KÖRDÜĞÜMDEYİM
Bana haydi geri getir, birlikte geçen günleri Göreme’den yine bitir, yüzünde açan gülleri
Başka hiçbir şey istemem, yalnızca seni isterim Gözyaşlarım ılık ılık, dolup taşarken hislerim
Sevemedim hiç kimseyi, seni sevdiceğim kadar Yaktığın ateş sönmedi, yanıyor geçtiğin dağlar
Nedir bu çektiğim senden, görmesem gelmez başıma Derken işte öbür yandan, iyi ki çıktın karşıma
Seni görmek mutluluk, şans; o geceki ateşli dans Tanrım bir daha doğarsam, şansımı tek onunla yaz!
İşte böyle canım benim, başka sana ne diyeyim Olan oldu biten bitti, ben hâlâ hep seninleyim
Hıçkırıklar anlatırsa, yine dertli günümdeyim Ümüğümden su geçmiyor, yine bir kördüğümdeyim
Şaban AKTAŞ 16.12.2016-20.36
İkinci Prova için not: o geceki ateşli dans// Gece ateşinde o dans
GÜLÜMSEYEN ESİNTİLER :) ......
ALIŞKANLIK
Yaklaşık üç yıldır bilgisayarda Kablolu maus kullandım Arızalandı geçen hafta Şimdi yerine pilli maus taktım Kablosuz çalışıyorum; Gel gör ki Ne zaman kapatsam bilgisayarı Mausu hep açık bıraktım Gece gündüz ışığı yanık Pilini bitire bitire alışıyorum :) Ne yapalım, bilinçaltı Kolay atılmıyor alışkanlık Pilli maus, pilsiz maus Pilin ışığı sana, ceremesi bana İşini bitirince"Kapat beni!" Desen ya dilsiz maus! :)
Şaban AKTAŞ 16.12.2017
O BAKIŞ DÜNYAYA BEDEL
O bakış dünyaya bedel Başlı başına değersin Her gülüşün ay’a değer Boyun büktürür eğersin!
Sendeki yüz kâlbe neşe Ay tutuldu sen pür neşe Gün tutuldu çık güneşe; Ona ancak sen değersin!
Güz güneşi boynu bükük Aynalar hep kırık dökük Gün yamanmaz içten sökük Güneşi tek sen delersin!
El uzatsan güne değer Ay gerdanda boyun eğer Aşka gidermiş yol meğer Gözünde güne değersin!
Ay ile güneş tutuldu Geçen günler unutuldu Aşk ile ateş yutuldu Aktaş’ı düşle boğarsın!
Şaban AKTAŞ 14.12.2016
KAHVERENGİ
Olanlar olmuş ise çoktan, Her şey olacağı yere varır, Merak etme, Üzmek istemem kimseyi Dert edip hiç yoktan Varsa görecek güzel günler Elbet göreceğiz...
Direneceğiz desek de Bazan işe yaramaz Temelinden sarsılmıştır yapılar Fakat umudu korumak Kollamak gerek yine de Bir gün bir gündür Sevebilmek Yazabilmek tutkuyla Seyredebilmek mavilikleri Ele ele tutuşarak Denizlerin gökyüzünün Engin ufkuyla...
Bak bugün kahverengiyim Yüzüme renk geldi Kanlanıp canlandım Düne göre biraz daha İyiyim iyiyim Merak etme, ölmem, ölmem!..
Kahve deyince Anılar geçiyor Resimler kare kare İzi var, sözü yok Yakıyor içten bakışın Gözlerin sımsıcak Sevgi tütüyor Közü yok...
Bir dağ yolunda Omuzuna dokunuyorum Yavaşça Sen de belimi tutuyorsun, Seviyorsun beni...
Görüyorsun ya İyiliğimin ya da kötülüğümün bütün sırrı sende saklı Semiramis!..
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HAYAT İPLİĞİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HAYAT İPLİĞİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok çok güzel.
Kutluyorum değerli şairi.