Kara bulutlar kapladı Kudüs üstünü Yağacak yağmur dolu sanma.kan ve gözyaşı Koyacaklar kudüs göbeğine gavur büstünü Küdüs, filistin ağlıyor ben ağlıyorum
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
=== KUDÜS AĞLIYOR === şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
=== KUDÜS AĞLIYOR === şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Can, duyarlı yüreğini kutluyorum.Müslüman alemi tek yürek, tek yumruk olmadıkça bu böyle devam eder can...Allah bizlere birlik,beraberlik ve uyanmak nasip etsin...Selam ve saygılarımla.
İNSANLIK DA AĞLASA KEŞKE. YERYÜZÜNÜ CENNET YAPMADIĞIMIZ SÜRECE İNSANLIKTAN NASİBİNİ ALMAMIŞ İNSANCIKLAR DÜNYADA ZULÜM YAPMAYA VE MASUM, MAZLUM İNSANLARIN KANLARINA GİRMEYE DEVAM EDECEKTİR.
Duyarlı yüreğine sağlık,Zalim israil ve Yahudiler Filistini işgal etmiş olmaları,oralarda oluk gibi müslüman kanı akıttıkları yetmiyormuş gibi,şimdide kudüsümüzü işgale kalkıştılar...ALLAH İŞLERİNDE MUTLAK GALİPDİR...Vadesi gelen köpek cami etrafını pislermiş...Allah tüm islam düşmanlarını kahretsin,Dua ve selamlarımla.
İSLAM BİRLİĞİNE HEP NEDENSE GEÇ KALIYORUZ.BU YÜZDEN BELİMİZ DOĞRULMUYOR. HAÇLILARIN İSTİLASI GÖZ GÖRE GÖRE GELDİ. ALLAH MÜSLÜMANLARIN YAR VE YARDIMCISI OLSUN
TİTRE KENDİNE GEL !!MÜSLÜMAN BİRLİK ZAMANI HEMDE ESKİSİNDEN DAHA FAZLA DUYARLILIĞA VE HAREKETE GEÇMEYE İHTİYACIMIZ VAR MÜSLÜMANLAR OLARAK. ZALİME FIRSAT VERMESİN ALLAH .ABD VE İSRAİL'İ KAHHAR İSMİNLE KAHREYLE ALLAH'IM
İsrail golan tepelerini işgal ettiğinde hiç kimsenin(arapların ve kendini müslüman sananların)gıgı çıkmıyordu.bunda da laftan öte gitmeyecek endişesi içerisindeyim umarım yanılırım birlik beraberlik olurda dur denilir.Amarikanın BOP planına bilerek veya bilmeyerek zaman zaman ortadoğuda bulanan ülkeler çanak tutmuş ve tutmayada devam etmektedir.Tarihte Osmanlıyı arkadan vuranların düştüğü durum şimdide osmanlı torunlarından medet umuyorlar.Hocam yorumunuza yürekten katılıyorum anlamlı ve yerindeydi yüreğinize sağlık.saygı ve selamlarımla.
ALLAHIM YARDIMCILARI OLSUN...
............................................ Saygı ve selamlar..