Cebi delik Napolyon dediler bana akşam Ne gururdan eser var ne de kaldı ihtişam Samanlıkta iğnedir bize belki de yaşam Engel diye çamuru önümüze serdiler Finalin sınırına dikenli tel gerdiler.
Tutuşturun elime gazı tükenmez çakmak Ne kaldı bana şimdi Neron gibi il yakmak Göz atıp eserime kahkaha atıp bakmak Hayallerim tükendi başka çarem yok artık Düşünceler beynime saplanan bir ok artık.
Söyledim kanmadılar ben yenilmez Herkül’üm Nice kasırga çıkar sallanırsa kakülüm Ölmek umurumda mı yeni can verir külüm Evim yok arabam yok belki biraz yoksulum Dokunmadan duramam böyle acayip kulum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
CEBİ DELİK NAPOLYON şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
CEBİ DELİK NAPOLYON şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yine güzel hava atmışsın ama nafile. Cep delik çepken delik. Bizde de yok metelik. Bu güzel şiiriniz için kutlar, Selamlarımı sunarım Afet Hanım. Nice güzel paylaşımlar dilerim.
Öncelikle geçmiş olsun efendim. İnşallah önemli bir problem yoktur. Boşluğunuz her daim hissedildi yokluğunuzda, inanın. Aramıza tekrar hoş geldiniz. Ve ne güzel bir şiirle gelmişsiniz. Saygı ve selamlarımla.