Ben ki cehennemi dünyada gördüm. Ben ki bu hayatı dişimle tırnağımla ördüm. Belki gerçeklere dilsiz sağır ve kördüm Hayatın her anında vuruldum bir yerimden. Kanayarak sevdalardan oluk oluk kan aktım Canına yandığımın dünyasında her gün ölmekten bıktım.
Yağmur misali feleğin güllesi. Bitmedi ömrümle ecelin hüllesi. Ben böyle böyle insanlıktan çıktım. Günübirlik heyecanlara veresiye gülmekten bıktım Canına yandığımın dünyasında her gün ölmekten bıktım.
Soğuk Odalar da buz tuttum yalnız üşüdüm hep. Önce bedenimi sonra kafayı Üşüttüm. Ömrümce sıcak bir yuvanın özlemini çektim Hiç Haketmedim Ömrüme biçilen bunca cezayı. Zayıftı tutsaktı bedenim Biten Ümitler oldu kefenim. Umudumu geçen günlere bölmekten bıktım. Canına yandığımın dünyasında her gün ölmekten bıktım.
Hayatın hoyrat Rüzgarı tutup kolumdan Zor kullanarak zorla çıkardı yolumdan. Tanrı bile vazgeçtiyse yarattığı kulundan Kul canından cayarsa vebali yoktur. Güya ben de bir İnsanoğlu sevip mutlu olacaktım. Batan her Güneşin ardından azalarak Karanlığın koynunda gemileri yaktım. Biten her güne bir hayalimi bıraktım. Olmayacak dualara amin diyerek üzülmekten bıktım. Canına yandığımın dünyasında her gün ölmekten bıktım.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
hergün ölmekten bıktım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
hergün ölmekten bıktım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.