(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Eyĺül gelmis! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Eyĺül gelmis! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
böyle bir şey işte duygular satırlara sığmayacak kadar yüce, Yüreğinizde heyecan daim olsun hiç eksilmesin inşallah.. Harika bir şiir okuttunuz. Saygılarımla
Her mevsimin kendine has güzellikleri, ayrıcalıkları vardır. Eylül nedense hüznü anımsatır. Aslında insanların kendi içinde yarattığı bir şey bu. Eylülde de evlilikler oluyor, sevgiler doya doya yaşanıyor. Mesela baharda da ayrılıklar oluyor. Mevsimlere bakarak duygusal anlamlar yüklemek bana çok da doğru gelmiyor. Dönüyor mevsimler, yine bahar geliyor. Yine sonbahar ve ardından kış.
Mükemmel şiiriniz beni mest etti.Şunu da becerdi; ben kışı yaşarken ilkbahara değil ama güze döndürdü.Bu şairlere has bir özellik.Evet şairler bir mal üretmez ama; mevsimleri gençleştirme yeteneğini sizde en üst seviyede. Kutlarım. saygılarımla..
Ben kış mevsimine girdim, kışı yaşıyorum ama; bu güzel şiirinizden aldığım ilhamla sanki güze döndüm! Bu iyiliğinizi hiç unutmayacağım.Şairler her hangi bir mal üretmez ama; pek ala mevsimleri gençleştirebilir. İşte bu hanımefendinin mükemmel şiiri bunu becerdi! Saygılarımla efendim...
Eylül ve güz. Yada gökkuşağı renginde bir hazan. Ve bu hazanda gönüllere düşen hep hüzün. Değerli dost, gönülce bir şiir. Güze naz eder gibiydi. Hoş zarif ruh okşayan harika bir şiir olmuş. Kutlarım sizi. Yüreğine gönlüne sağlık.
Selamlar saygilar.
ilhan ATEŞ (ZAYİ OZAN) tarafından 9/9/2017 11:22:48 AM zamanında düzenlenmiştir.
Bin dokuz yüz seksen Den bu tarafa sevemedim Eylül ayını. Yalanlada Eylül ün bir kabahati olmasa da Yine de sevemiyorum Eylül ü... Eylül benim için kötü anılarla dolu olsada Sizin kaleminize yakışmış saygı değer şair Dost. Selamlar saygılar