Ne beyazdır sevmek dokununca sevenin kanatları tüy tüy uçuşur içindeki haz gökyüzü mavi yatak bir çift güvercin olmak var…
I. sana çocukluğu anlatmadım hiç beyaz kurdeleli günleri saçıma bağladığımı beslenme çantamdaki sabun kokusu tenimi annemin tasta tarağı ıslatarak saçımı taradığı acılı günleri…
ne çok düşerdi dizlerim çocukluğa dizelere kanardı Ayşegül tatilde olur boyama kitabım ellerimi boyardı nerden bilirdim hayatın gökkuşağı olduğunu.
bir çocuk yanım var kadınlığa yenik düşen ne zamankırmızı pabuç giyse bayram sandığım günler mendilimde kalan sözceler gözlerimle yaş duası dökerken…
II. sana büyümemi de anlatmadım ilk âşık olduğumda gözlerimi kaybettiğimi kavak yelleri pamuk uçururken.
ıslaktı çocukluğum babam giderken bir avuç lâle bir yaşlı köpek gördü gözlerimi sağanakken hiç söylemedim nisan yağmuruna neden az yağdın benden.
III. cemre sakladım ceplerime çocukluğum toprağa gençliğim havaya şimdim suya düşerken…
su perisiyle haşır neşirliğim bundan göllerinde bekleyen nilüferde…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bir çift güvercin olmak var... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bir çift güvercin olmak var... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir beyaz güvercin kanadının çırpınışı vardı dizelerde. Ben duydum. Gördüm bir kadın çocuk alıp eline kalemi, yazmış bu dizeleri. Sevgiler o ellere... Sevgiler...
cemre sakladım ceplerime çocukluğum toprağa gençliğim havaya şimdim suya düşerken…
su perisiyle haşır neşirliğim bundan göllerinde bekleyen nilüferde…
IV. kuşlar beyazdır sevgi de beyazsa ne duruyorsunuz kuşlar beyaza uçsanıza…
Gaganızda ne getirdiniz bana? Kuşlar; Tek yürekte bir çift sevda… *************************** Çocukluktan başlayıp yaşamdan anılara kazınan zamanları ve sevgide tek bir yürekte yaşanan çift sevdaya demirlenen anlara yazılan şiirinizi beğenerek okudum sayfanızdan.KUTLUYORUM. SAYGILARIMLA ŞİİR VE SEVGİYLE KALIN:
sana çocukluğu anlatmadım hiç beyaz kurdeleli günleri saçıma bağladığımı beslenme çantamdaki sabun kokusu tenimi annemin tasta tarağı ıslatarak saçımı taradığı acılı günleri…
Bütün duygu ve bütün düzenleme yerli yerindeydi. Ne kadar güzel dizelerdi.Ne kadar içten. İnsanın kalbini dopdolu sardı inanın. Ve bir o kadar da güvercin adımı kadar ürkekti. Bu ürkeklik içimi inletti. Kaleminize,yüreğinize sağlık. Saygıyla...
Neslihan hanım,şiirinizi okumaktan büyük bir haz yanında,yüreğimi ürperten bir duyguyu da hissetim yüreğimde.Dizeleriniz beni çok etkiledi. Kaleminiz daim,ilhamınız bol olsun. Saygılarımla Erman Ulusoy
Resim güzel,şiir babbaşka güzel.Sen kaç karpuz taşıyorsun koltuğunda Neslihan YAZICILAR?Çocukluğuna,aşka ve sevdaya,ölüme bir anda nasıl koşmayı başardın.Çok sağlam,düri ve güzel bir şiirdi.Fazla söze ne hacet.Selam,saygı,yüreğimizden.
Şiiri bir çok kez okudum ardından Acaba hangi bölümünü alayım diye bir daha okudum Her bölümde her dizede hüzün umut ekilmiş ve tarif edilmez bir hayranlık belirdi bende...
Çocukluktan başlayıp hüzne umut serpiştirilerek Birazda gözyaşı ekliyerek, aradada duyulan en derin özlemi fısıldıyarak O kadar çok şiirdi ki İnsan şiir incilir diye korkar mı? ben şimdi şiir incilir diye korkmaya başladım...
Güzel yüreğine sağlık ustadım, annem, ablam... Sevgim ve Sonsuz saygımla... Hep şiirle kalalım...
Ben duydum.
Gördüm bir kadın çocuk alıp eline kalemi,
yazmış bu dizeleri.
Sevgiler o ellere...
Sevgiler...