Munzur Dağları’nda kırklar suyu Göz göz fışkırır yükseklerde Birleşir dereler vadilerde Renkli alabalıklar yüzer içinde Kirletmek günahtır Munzur çayı sütten ırmaktır Katıktır çobanların ekmeğine
Dersim’li kızlar oyunlar oynar Bir gurup zengin Bir gurup çiçek Zenginler verir ülkeleri Alırlar çiçekleri
”Munzur ak aktır bu dünya hep tamahtır Melik yeri Kemah´tır Hoy hoy hoy...”
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
MUNZUR AK AKTIR şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
MUNZUR AK AKTIR şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sayın üstadım yine muhteşem yine okurunu sayfasına bağlayacak derece etkili anlatımlı bir şiirinizi daha okudum.Doğa tasvirlerinizden etkilenmemek imkansız gibi birşey.Munzurun Doğa güzelliklerinin yanı sıra tarihine de ışık tutan dizelerinizi okumaktan büyük keyif aldım. Kaleminiz daim olsun. Selam ve saygımla.
Munzur'un o karbeyazı güzelliğinde gezindim sevgili fikret türkülerin güzelliğinde ve eşliğinde dizeler sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
Munzur ak aktır bu dünya hep tamahtır Melik yeri Kemah´tır Hoy hoy hoy...”
burası ne hoştu .. zetan senin şiirlerini okurken kendimi bir yurt gezisi içinde hissederim dağlar,göller, yıldızlar,.. ve doğa ile işçie gönüller, sen hep yaz olurmu..selam ve başarı dileklerimle. ablan.
Dersim durur dört dağ içinde
Acılar yaşanmış
Munzur Çayı’na
Gözyaşları akmış
Fikirik yaylasında açmış fikirik gülleri
Sarıları gözümü aldı
Burnumda hâlâ duruyor kokusu
Ah!.. Öyle güzel ki
Beyazlar kalmış şahikalarında
Yıldızlar toplarım çıkıp da sana
Masallar anlatır, şiirler okurduk
Şarkılar söylerdik birlikte
Sen; güzel çiçeğim, gel
Munzur’da sarılayım boynuna
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Sayın üstadım yine muhteşem yine okurunu sayfasına bağlayacak derece etkili anlatımlı bir şiirinizi daha okudum.Doğa tasvirlerinizden etkilenmemek imkansız gibi birşey.Munzurun Doğa güzelliklerinin yanı sıra tarihine de ışık tutan dizelerinizi okumaktan büyük keyif aldım.
Kaleminiz daim olsun.
Selam ve saygımla.