(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Denizde Akşam şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Denizde Akşam şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgili şairem ne güzel,nasıl da derin yad etmişsiniz ATA mızı bu enfes dizelerde..muhteşem bir şiirdi bizlere okuttuğunuz.yüreğinizin sesini engin kaleminizi can-ı gönülden kutluyorum.
Selam ve sevgilerimle hayırlı ramazanlar diliyorum...
Lacivert denizde bir limandım ben Tüm ilkelerine hep inandım ben Ezelden ebede seni andım ben Denizde akşamı yalnız seyrettim
Yürüdüm şafaktan geceye erken Okşadı dalgalar kumsalı derken Bir yıldız doğuşu dilek dilerken Denizde akşamı yalnız seyrettim
Dileğim ne bir aşk ne de bir taçtı Mavi gözlerinden aydınlık saçtı Zühre yıldızından bir güneş açtı Denizde akşamı yalnız seyrettim.....................// Güzel bir yaz akşamında,denize, maviye sevdalı bir yüreğin içine sindire sindire yaşadığı bir gün batımı seyrinde hayalinde canladırıp ta yaşattığı mavi gözlü Atamızı anarken,o sıra dışı duyguları,bu güzel şiirinin dizelerine taşıyarak bizlere de aynı duyguları tattıran değerli Ayşegül hanımı ve bu anlamlı şiirini yürekten kutluyorum..
Sevgili dost, yüreğinizin güzelliği ve duygularınız düşmüş dizelere. Her dortugunuz bir resim karesi gibi canlanır gözümüzde. Muhteşem harikulade bir şiirdi. Yüreğine gönlüne sağlık. Yürekten tebrik ediyor kutluyorum sizi.
Aslında denizde akşamı yalnız seyretmemişsin Ayşegül. Kim bilir daha kaç kişi seyretti seninle, sabah olmasını bekleyen. O aydınlık sabahlar doğacak inan..
Çok güzel çok özel ve anlamlı bir şiirdi.Gönül sesiniz hiç susmasın.Kimi deniz kenarında kimide bir dağ başında nice yalnız gezenler vardır.Yalnızlıkları bedenlerinde memlekete dair umutları yüreklerindedir.Gözlerinde hep mavi bir bakış vardır... Selam ve saygılar...