Olur da bir gün sorarsa biri Hesapsız kitapsız Ya seni yada senden sonrasını Anlatamam, sarılsam da cevaplara Anlatamam Sensizliğin gece yarısı sessizliğini.!
Dalıyorum, dağılıyorum Sığınıyorum beni anlayan karanlıklara Tek tek vaktidir diye Yıldız avcısı gibi dilek tutuyorum gök kubbede Yalan da olsa sevinç doluyor yalnızlığım Yakamozları gözlerinin yansıması diye avunuyorum.!
Zamanı deldi bulutları alan gözlerim Yağmur kokusunda toprak şenliğindeyim Seninleyim Terimler, sözcükler ten sarhoşluğunda Beni senden daha fazla seven zaman Hissettikçe geçmişe yol oluyor saatler.!
Ve sen vazgeçilmezim Kalp kapı eşiğimin kırmızı çizgisi Varlığımda ya kal yada git Git dilime gece düşmeden Git sularda güneş yıkanmadan.!
Naftalin kokulu gecelerde Karanlığın tenha köşelerinde Özlemin ayazında Bilmeni ,duymanı istedim Sen yoksan eğer Ay karanlığında Martı ağzında ölü balık gibiyim.!
Şimdi artık anıların intiharında ağlayansın Mahmur bakışlarına karışan ezdiğin yıllarımsın Şimdi artık çekip gittiğin yolda Vurduğun gibi vurulduğun andasın.!
Ve bu aşkın son sesi Yürek nurunda sevda sabit silinmez Unutulmayan yıllar Anılardan nehir bir damla gözyaşı Kavuşmak bir selam ise Sen ben gibi suskunluğun nefesinde Ayağına dolanan meçhul yolda yanımdasın.!
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ve Bu Aşkın Son Sesi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ve Bu Aşkın Son Sesi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
BEĞENDİM...
.................................................... Saygı ve selamlar..