(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Sevdalilar Cenneti şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Sevdalilar Cenneti şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
SEVDALILAR BULUŞACAK AŞIKLAR KAVUŞACAK SEVENLER AĞLAMAYACAK... BÖYLE BİR DÜNYA NE GÜZEL BE ARKADAŞIM KEŞKE HAYATTA HERŞEY BÖLE OLSAYDI,ŞİİRDE DEDİĞİN GİBİ... YÜREĞİNE SAĞLIK ARKADAŞIM
bir gün kavuşacak aşıklar, sevenler olmayacak bir birinden uzak, sevgiyi yaşayacaklar,olsalarda uzak yüreklerde yaşatarak birbirlerini semada kavuşturcaklar ellerini umarım bu dediğiniz gün yakın olur sizin için
Betimlemeler zayıf ve kuru bir anlatım tarzı şiiri okunaksız kılar.Dizeler arası kopukluksa şiire anlam bakımından zarar verir. Şiirin tekrar gözden geçirilmesinde yarar vardır.
yemin et..valla de inanayım..bi yerden haber mi aldın..çok kesin söylüyorsun... yoksa temenni mi bunlarr... ama temenni de olsa çok güzel.inşallah..aminnnnnn.....
Sevenler birbirinden uzak olmayacaklar Yardan ayri nefes bile alinmaycak
Yarinlar umut doludur Ölüm vardir dönmek yoktur
Yeminlilerdir tüm sevdalilar Cennetde olsada bulusacaklar bir bahar…
Hayali bile ne kadar güzel... Böylesine, sevgililerin vefalı olduğu, ölümüne sevdaların hayatı kuşattığı, ayrılmamacasına vuslatların olduğu, hüzün ve acıların olmadığı aşkların yaşandığı bir dünyanın hayali bile ne güzel...
Şiiriniz bu güzel iklimleri getirdi yüreğimize...
Güzel şiiri ve şairini kutluyorum...Saygı ve selamlarımla...
sizin şiirinizi ilk defa okudum.........daha önceki şiirlerinizede bakma imkanım olmadı.....ama en kısa zamanda onlarada bakıp yorumlarımı yapacağım..........sevgilerimle.
güzel yazmissiniz, yüreginize saglik.