Düzmece bu şiirin ilk harfi ve son hali salya sümük ağlayan geçmişin tırnaklarını söktüğümden beri şiir diye besliyorum içimdeki nefreti aşka teselli
unuttum neydi bu şiirin ilk hali ve nereye kadar uzanırdı dilleri
…
delilik bu isyan dallarında kurusun mevsimler kirazlar çiçek açtığın da suyunu çeksin denizler annesini kaybetmiş çocuklar gibi ağlasın avlusuna tuz ektiğim zaman serpilip büyüsün yaram ceviz toplamaya gitsin yine babam ve dönüp dönüp baksın arkasına kızım geliyor mu ardımdan annem toplarken yaz gecelerini saçlarımdan
ne olur öldürün beni
koynunda uyuduğum hatıralar…
yalan çıldırmış olmalı birileri rayların sesi midemi bulandırıyor vagonların küflü nefesi mutlu musun dedi yanımdaki beyamca yüzündeki kalın çizgileri gerginleştirerek bileklerime dikti gözlerini ahhh kahkahalarım dudaklarımın fakirlik seli bi sonraki istasyonda indi bileklerimdeki insan sesi…
ki aklımın ipleri koptu bikere şimdi ! sen söyle kağıdı bol olan bir ülkede kalemsiz nasıl yazılır bir hikaye…
babamı bıraktım kırkaltıncı sokakta ve sevdiğim adamı otuzdört no”lu evin otuzüç no”lu kapısında bulmuş topuklu terliklerimi pilelerine kuşlar çizdiğim mavi elbisemi pencereyi açık unutmadan az evveldi bu hikayenin başlangıç tarihi…
düzmece bu şiirin ilk harfi ve son hali susam mevsimi kadar yalan simit ve martılar kadar sahte masal içinden masal çıkartan ruhum ziyan…
severse başkasını dinden imandan çıkartırım bu yazıyı…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
kırkaltıncı sokak... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
kırkaltıncı sokak... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
aklımın ordalığına karışıyor
bu karanlık beni çıldırtana kadar
bakışlarının aşk yazılı tenhalığında yürüyeceğim"
Kendi dairesel alanında özelleşiyor şiir..
Bolluk içinde yokluk
Çokluk içinde hiçlik gibi..
Tebrikler ..