ne zamanyağmur yağsa kümelenir kara bulutlar içimde sen gelirsin aklıma hüzün dolu bakışlarınla akar gözlerimden iki damla yaş biri ayrılığa sitem eder diğeri yokluğuna isyan gidişin kızgın bir demir gibi dağlar yüreğimi uzaklaşır gidersin bırakırsın beni yapayalnız beni benle sensiz istemem bir suçlu gibi hissetme kendini ya olduğum gibi kabul et beni ya da çıkar at yüreğinden her yeni doğan gün aydınlığında bir öncekinden daha çok sevdim seni bir gün batımında aradım yitirdiğim ufukta gözlerini martılara ısmarladım gelinliğini beklemek kaderim gözlerim sahilde başımın üzerinde dönen martılarla beyhude beklemek anlamsız gelmeyecek bilemezsin sana olan sevgimi bakmasını bilmeyen göz göremez hissetmez yüreği uçuk kaçık hayellerimde sevdim seni gerçekleşmese de umutlarım bitmez beklemiyorum daha fazlasını sadece yaşadığını bilmek yeter bana istemem artık ne vefasız bir sevgili ne de hayallerimi süsleyecek birini hadi tak şimdi parmaklarına mutluluk zillerini gidiyorum işte gözüm arkada azık niyetine seni koydum heybeme kapanmayan yarama merhem bulmaya çekil yolumdan zaman yok durmaya yeşereceksin yoksa yeniden içerimde kök salacaksın tüm hücrelerimde...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
HER GÜN BATIMINDA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
HER GÜN BATIMINDA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sevgi dolu haklica sitemlerdi, sevilen biri neden gider düşünüyorum empati yapiyorum diyorum ki o sevmemiş sevse gidemez ki imkansiz olsa bile sevdiği herşeye rağmen yaşatir sevgisini.yine güzeldi.anlamliydi.hüzünlüde olsa satirlari okunasiydi her zamanki gibi.saygılarimla...
Sevmenin güzelliği sevgiyle anlatılmış yine. Ayrılığın hüznü bir başka fazda düşmüş dizelere. Kutluyorum yürekten sizi sevgili dost. Gönlüne yüreğine sağlık.
Gönül coşkusuyla kutlarım...
................................. Saygı ve Selamlar...