Yıldızlı gecelerde yanımda hep sen vardın. Aşkına ve sevgine, inanır güvenirdim. Umutsuz günlerimde şefkatle beni sardın. Yalansız sevgileri kemdimce savunurdum
Büyük bir haz duyardım dinlediğim kemandan. Geçmişte zevk alırdım,yaşadığım zamandan. Ayıklardım kendimi,çer çöp ile samandan, Küçük çocuklar gibi,her şeye sevinirdim.
Akrep ile yelkovan rotasını şaşırdı. Hayatın hırsızları,gençliğimi aşırdı. Beyaz güller,bülbülün namesiyle taşardı Duygulanırdı gönlüm onlarla övünürdüm.
Özlemini çekerdim,yağmur cama vurunca Güzel umutlarımın, hayalini kurunca Karşımdaki fotoğraf,ahvalimi sorunca Gizlice ağlayarak, hüzünle sıvanırdım
Bahçemdeki çiçekler sevgisiz boyun büker. Gerçekten aşık olan, cananına dil döker. Karşılıklı muhabbet,şüpheyi kökten söker. Ben de bu güzellikle,yavaşca devinirdim.
Nereye gidersen git ahirettir son durak. Kendine gelmelisin,artık gururu bırak. Gönüller şad olurdu,sona erseydi firak. Hüzün geride kalır,vuslatla avunurdum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yağmur Cama Vurunca şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yağmur Cama Vurunca şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ah canım öğretmenim sevgili arkadaşım şiirde bir de yağmur olunca bana olanlar oluyor biliyorsunuz yağmurun kızıyım ben...şiir fevkalade yine resim ve akış paha biçilemez olmuş çok çok beğendim . Yorum Seslendirme ayrıca güzel sevgilerimle tebrik ediyorum.
Şiirlerinizde olsun,yorumlarınızda olsun,hatta size ait fon resimlerinzde olsun inanınki öğretmenim kelimelerle anlatamıyacağım öylesine bir duruluk,öylesine gizemli bir çekicilik varki,tarifi gerçekten imkansız..Bence yüzünüzdeki o tebessümün,yüreğinizdeki sevecenliğin emeğinize bir şekilde yansıması.. Benim gibi çoğu insan için de bu güzel sayfa haliyle ayrıcalıklı oluyor.. Yine mazinin derinliklerine okuyanını,dinleyenini de alıp götürdüğünüz bu duygu yüklü şiir ve dinletisini can-ı gönülden kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum.. Daha nicelerine İnşallah..
Huzur bulduğum sesin, şiire kattığın aheng, itina ile seçilen konular, kendinden kattığın güzellikler, şiirlerini özel yapan onca emek ve güzel bir yürek... Kırçiçeği'm harikasın, yıllardır imrenerek okuduğum duyguların ve o hoş sesinle seslendirdiğin yorumların mükemmel. Kutluyorum yürekten, ellerine, yüreğine sağlık, nice güzelliklerde buluşmak dileğiyle şen ve esen kal canım
Çok teşekkür ederim Kırçiçeği'm sağ olasın ben de mutlu oldum hem de çook, özlemişim seni ve şiirlerini, biliyorsun her eserin benim için değerli, elbette beğeneceğim değer çünkü, seni çok seviyorum şen ve esen kal canım benim sonsuz sevgiler güzel yüreğine
Bahçemdeki çiçekler sevgisiz boyun büker. Gerçekten aşık olan, cananına dil döker. Karşılıklı muhabbet,şüpheyi kökten söker. Ben de bu güzellikle,yavaşca devinirdim.
Nereye gidersen git ahirettir son durak. Kendine gelmelisin,artık gururu bırak. Gönüller şad olurdu,sona erseydi firak. Hüzün geride kalır,vuslatla avunurdum
çok güzeldi,Harikaydı Üstadem,Dua ve selamlarımla.
Sevgili Ülkü Hocam; yorumun kattığı ve yine şiirin sunumunda yüreklere güzellik sunmuşsunuz. Hayran kalmamam mümkün mü sevgili hocam. Kaleminizi ve yüreğinizi saygıyla selamlıyorum. Sevgiler, selamlar çok değerli hocam...
Nereye gidersen git ahirettir son durak. Kendine gelmelisin,artık gururu bırak. Gönüller şad olurdu,sona erseydi firak. Hüzün geride kalır,vuslatla avunurdum.
Dünyada ki en soğuk yer; son durak.Şiir de ne ibretler var alabilene. Keyifle ve hayranlıkla okuyup,dinlemek ve şiiri yaşamak ne güzel.Özüyle, sözüyle,manasıyla,etkileyici çağrışımlarıyla ve fon resmi ile bütünleşen hece şiirinize tebriklerimle.Sevgiler,selamlar aydınlık yüreğinize.
Bahçemdeki çiçekler sevgisiz boyun büker. Gerçekten aşık olan, cananına dil döker. Karşılıklı muhabbet,şüpheyi kökten söker. Ben de bu güzellikle,yavaşça devinirdim. Yürekten kutluyorum, çok güzel bir şiirdi şairem, atasözümüzde olduğu gibi "tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır" huzurda huzursuzlukta iki çift kelama bağlıdır. İlgi ve alakanın nelere kadir olabileceğinin atıfı olan şiiriniz için kutlar kaleminizin daim olmasını dilerim.
her daim umutla ve bir kavuşma hayaliyle yaşamalı insan ki hayat devam edebilsin... ustaya yakışır güzellikte bir hece şiiri ve resim. dinleyemedim, açılmadı ses Hocam bende mi hata sizde mi? saygılarımla
Yağmur Cama vurunca, dalarsın geçmişe hüzünler oturur yüreğe, düğümlenir boğazınıza bir yumru, yutamazsınız, konuşamazsınız. Konuşsanızda sesiniz çıkmaz anlatamazsınız. Ben bunu anladım bu şiirden. Yada benim duygularıma tercüman oldu şair ve şiiri. Kutluyorum şairin şiirini ve yüreğini. Saygılarımla.
Yüce duygularla beğendim...
Taktirlerimle kutlarım...
...................................... Saygı ve Selamlar.