(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
==KAYIP KİMLİK== şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
==KAYIP KİMLİK== şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Teşekkürler Murat belki de insan buluyorda haberi bile olmuyor ne dersin tabi cebimizde ki kimlik kartı değil ki gözümüzle görelim. Genede bulup da farkında olanlara ne mutlu.
Teşekkürler Murat belki de insan buluyorda haberi bile olmuyor ne dersin tabi cebimizde ki kimlik kartı değil ki gözümüzle görelim. Genede bulup da farkında olanlara ne mutlu.
Kişi kendini sorgulamaya başlamışsa yolculuk başlamış demektir:Hayır olsun efendim seyri süluk...zor gibi gözükse de tadından yenilmez.Mubarek olsun...sevgiler ,saygılar
Teşekkürler Şairem bir pınar başıkdaki ağaç gölgesinde birazıcık dinlenme yapmışız ve geldiğimiz yere asıl vatanımiza doğru yola çıktık,gidiyoruz gündüz gece.
Değerli dost. Yorumumu sakın yanlış anlamayın.şiirinizin güzelliğinden o esintileri hatırladım .Şiir yazışınız siz kardeşimin engin ufkunun ürünüdür. Bundan çok çok eminim.Selamlar .
Üstadım demek ki Yunus'ta iki benlik varmış. Fakat üçüncü biri daha var işte O'nu bulmak asıl mesele.
Bir gün şiirlerimi bir arkadaş okurken dedi ki,bunları Yunus yazmıştı sen ondan çalmışsın.Dedim ki ben Yunusu hiç okumadım eğer benzemiş ise o zamanın Yunusu imiş bende bu zamanın Yunusuyum anlamına gelir.Aslında tırnağı bile olamayız. Ziyarerine ve beğenine teşekkür hocam.
Bazen şöyle içime bir girip bakıyorum,aman Allah'ım neler var neler ki içinden ben dahi çıkamıyorum. Ben derken önce kendimi analiz etmeye çalıştım ama bu herkes için geçerli bir olgu. İşte bu da Yüce Yaradan'ın ne kadar büyük olduğunun göstergesi.
Burda anladığım kadarıyla ken kendini arayan biri var hem kendi icindeki krmdidini hemde başkasıının bildiğı kendisini arıyor Bendeki ben ben isrm sendeki bem kim sendeki ben ben isem bendeki ben kim Yok içinde çîkamayacağım bazen insan anladığını anlatamıyor aktaramįyor anlatmaya aktarmaya kalksa kitap yazılïrki yinede kenduni tam olarak bulabilirmi tanıyabilirmi bilmiyorum Bildiģim tek şey harika bir dörtlük Saygįlarımla
Çok şey anlatmak için çok yazmak gerekmiyor. Eğer ustaysan böylede anlatıla biliniyormuş demek ki... Teşekkürler. (Parçalar geldi. Biliyorum kontağı çevirmeye az kaldı. Bekliyoruz Kaptanım merakla...)
Teşekkürler Bedri komutanım sende ki beni,bende ki seni bulabilirsek her şeyi çözmüş olacağız fakat bu senle benle ilgili değil genel olarak misal verdim.
Araştırılacak o kadar çok şey var ki,kim derse yalan dünya,işte onun dediği yalandır. Yakında koltuklara oturacaksınız.Gene Çaylar şirketten yemekler şefketten olacak.
Ya o sendeki öteki ben kim ki?.... Selamlar hocam çok manidar diyerek Gönül kaleminize sağlık beni uyardığınız içinde Ayrıca teşekkür ederim şiirli geceler
İşte o kayıp kimliği bulmak çok zor abim... Yüreğinize sağlık .. Hayırlı mutlu sabahınız olsun.. Yüreğinize var olun her dem daim olsun.. Allah'ıma emanetsiniz kalın sağlıcakla...
Teşekkürler Şükran bacım işte o kayıp kişi varya içimizde olan. Onu bulmak için galiba dünya hayatı yetmeyecek. Ama içinizde gizemli biri var hayırlı sabahların olsun seni üzende ne olsun bilmiyorum.
O ki
Kutluyorum üstadım