Rüzgârın ve yağmurun kanatlarına ıslak ıslak tutunmuşsun Seherde çan sesleriyle uyanmışsın ,’Allahaşkına söyle Hangi bulutun yağmur vurmuş sürgün kâr*ısın
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Nurcihan Kaleminize ,gönlünüze sağlık. Harika bir şiir olmuş Akıcıydı anlamlı duygular yüklüydü En şaheser mutluluklar, en mümtaz duygular gönlünüzden hiç bir zaman eksik olmasın. Saygı ve hürmetlerimle.
Sevgili Kardeşim Nurcihan, Sözcüklerin ahenkli dansı... Az sözcükle çok anlatabilmek sanatının çarpıcı bir örneği olmuş. Kalem çok başarılı... Beğenerek ve duygulu kaleminize saygı duyarak okuduğum bu güzel şiirinizi tam puanım ve beğeni ile antolojime ekliyorum.
Tebrik ediyor başarınızın devamını diliyorum Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Sevgi ve saygılarımla efendim. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Anlatmak istediğini kısa ve özgün iki dizeyle fazlasıyla anlatmış.Duygusu bedeninden taşıp sel olan,övgüye layık çok güzel bir şiirdi..Çan sesleri..benim de içimi acıttı..!
Kutluyorum.canı gönülden.. Selam ve saygılarımla..
Şair; Bir kelimeye,bin anlam yükleyebilen insandır. işte bu şiir,tam da onun ispatı gibi. Çok güzel,kısa...öz ve anlamı derin bir şiir. Kutlarım "düşün" emeğinizi sevgiyle,esenlik dileklerimle...
Duygu yüklü yüreğinizi en içten dileklerimle kutluyor kaleminiz daim olsun diyorum saglıklı huzurlu ve başarılı bir ömür diliyorum yaradandan saygı ve selemlarımla
Duygulu şiirinizi ve yazdıran yüreği kutluyorum… Yeni yılınız güzelliklerle dolsun günleriniz kutlu olsun. Yüreğinize gönlünüze sağlık, 2017’de mutluluklar dilerim… Şiirinizi çok beğendim… ………………………….. Yeni Yılda Saygı ve Selamlar…
Bu yıl kardeşlik yılı Olsun ve kardeşliğin Doğduğu bir yıl olsun * Sevgi ve barış yılı olsun Tüm yürekten yürek sevgi Dolaşsın tüm damarlarımızda * Sevgilerin birleştiği bir yıl olması Tüm dileğim belki durgun bekli yorgun Yine de mutlu yine de umutlu ve sevgi * Dolu nice yılar diliyorum sevgiler Asi kızdan sayfana bir tutam sevgi Bırakıyorum * M.yavuz ✻ღϠ₡ღ (¯`✻´¯) ` *.¸.*✻ღ✻ ✻ღϠ₡ღ
Merhaba Nurcihan
Kaleminize ,gönlünüze sağlık.
Harika bir şiir olmuş
Akıcıydı anlamlı duygular yüklüydü
En şaheser mutluluklar,
en mümtaz duygular gönlünüzden hiç bir zaman eksik olmasın.
Saygı ve hürmetlerimle.