(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Yalnızım Dostlar şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Yalnızım Dostlar şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÇOK HAKLISINIZ EFENDİM...HERKES MADDİYAT PEŞİNDE KOŞMAKTA...AHDE VEFA DENEN ŞEY DE ÖLMÜŞ ADETA...DUYARLI ŞİİRİNİZİ YÜREKTEN KUTLARIM..SAYGIMLA...SELAMLAR...
en azından şu an dostlar arasındasınız. kalabalık değil, kaliteli topluluğuz biliyorsunuz. şiirinize konu olan yalnızlık teması iyi işlenmiş olsa da, yukarı aldığım dizelerinizin, şiirinizi bozduğu kanaatindeyim, naçizane. selamlar.
Artık merhaba denilmez oldu Hal hatır sorulmaz oldu Uğrayıp kapım çalınmaz oldu Yalnızım dostlar çok yalnızım...
Aynur hanim yalniz degilsiniz okadar dostunuz varki etrafinizda, evet hepimiz yalnizlik icinde yalnizlik yasiyoruz,ben sizin gibiyim, sair dostlarimiz var bir cati altinda bir aile degilmiz,harika siir kutlarim,sevgilerimle..
yanlızlık...cok eskiden cok sevmesemde söyleyeni bir şarkı vardı yalnıızm dostlarım yalnıızm yalnız onu hatırladım birden cok severdim eskiden...hep bir yerlerde yalnız değilmiyiz sevdiğimiz olsa bile....papatyalar yüreğinize...sevgi ile
Merhaba şiir dostları Yorum ve düşüncelerinize teşekkürler. Kalabalık içinde yalnızlıklara sesleniş.Yalan dostlara seslenişti.Sevgiyle ve dostça kalınız.
Bağına indim üzümü yok Üstünde öten bülbülü yok Yüreğim kükrer sevdiğim yok Yalnızım dostlar çok yalnızım ............................................ kutlarım başarılar
Dost dediğin yalnızken yanınızda olmalı.Bu şekilde feryat etmek boşa,demek ki gerçek dostlar değil... Güzel dile getirmişsiniz.Her şeye rağmen kimsenin yalnız kalmaması dileğiyle... Kutlarım...