yalanmış senin gibi aşkın da sözlerin de diz boyu vefasızlık dört bir yanda bilmedin sana verdiğim değeri anlamadın yar ve sevmedin yok saydın.
seninle hani beraber olacaktık bir ömür boyu yolculukta aynı yolda yürüyen sıradan değildi sana olan sevgim isteseydin eğer anlamak beni girerdin kalbime görürdün bendeki seni gün be gün eridiğimi kanatlarından vurulmuş yaralı bir kuş gibi titrediğimi bilmedin ki istemedin ki.
mühürledim artık kalbimi ne adını ne de seni anmayacağım.
güvendiğim inandığımdın benim enlerde sonlanan tek sevdiğim ne oldu bize ne olduk biz ellerin ellerimde gözlerine bakarken en kutsala ettiğimiz yeminleri nasıl unutursun nasıl bir tanem kolay mıydı bu kadar bitti demek yaşanmışlıkları yele vermek yok saymak.
her şeye rağmen çok sevdim seni canım dedim can bildim
ve herkes sever ama benim kadar asla dediğim yine de mutlu ol aşkım sen aldırma bana böyle de yaşarım seni sensiz kendimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YİNE DE SEVECEĞİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YİNE DE SEVECEĞİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.