(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Özlemi çıraymış. şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Özlemi çıraymış. şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
başlangıç uyaklarına katıştıran çatıştıran yatıştıran çitiştiren gidiştiren ötüştüren yutuşturan atıştıran.... benzer uyaklarıyla bezeseniz gerçekten .birisine yakışan şiir olacak...
6+5=11 Hecenin duygulu bir şiiri, abab, cccb. dddb uyak örgüsünün kusursuz şiiri, Koşma şiir türünün başarılı bir şiiri, Melodisini içinde taşıyan iç ezgili şiiri, Duygu, düşünce ve hayalin keskin ifadeli şiiri, Güçlü bir kalemin sabırla işediği nakışın şiiri.. ... Elbette daha da ifade edilebilecek diğer unsurlar da var. Kısacası sanki Karacaoğlan'ın sazından sözünden sayfaya süzülmüş bir şiir. Beğenerek ve saygı duyarak okudum. Güçlü ve duygulu kaleminizi tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Her şeyin sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olması dileklerimi iletiyorum. Sevgi ve saygılarımla. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Özlemi çıra olanın çektiği alev olsa gerek dost. Ne de güzel şiir. Öz eleştiri ve duygusallığın yüceldiği anlamlı bir şiir. Kutlarım dost. Yüreğine gönlüne sağlıkç