(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İNSAN VE KARINCA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İNSAN VE KARINCA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Pasta yediğini sanır, çöpte; toptan karıncalar! Gündüzün çöker karalar! Akşam bilir; karıncalar, Şükür eylemeli evvel, kanaatince doyalar, Açgözlülük; çöpe döker, az’a kanmayan insanlar!
Değerli şair, insanoğlunun hiç bir zaman ihmal hastalığından kurtulamadığı, erdemlerle ilgiliibretlik halimizi hatırlatan güzel bir şiirdi. Ne garip değil mi...insanoğlu doymak bilmeyen kanaatsızlığı ile neler neler heba eder de, çöpleri karıştırarak karnını doyurmaya çalışan insanları bile görmez de ibret almaz... Duyarlı yüreğinizi kutluyorum...Saygılar sunuyorum...
keşke karıncalar gibi olabilseydik...o minicik bedenleri ile kendilerinden büyük yiyeceklerini nasıl da taşırlar...durmadan nasıl da çabuk çabuk yuvalarına gidip gelirler ve stoklarını yaparlar...biz insanlar da; midemizin aldığı kadar yiyebildiğimiz halde, tamahkarlık ve açgözlülükle hiç doymayackmışız gibi yiyecekleri alırız, yiyiyemeyiz sonra da çöpe atarız....israfa israf katarız....bir yanda açlıktan insanlar ölürken, öbür yanda sınırsız israf!!!!!
Gündüzün çöker karalar! Akşam bilir; karıncalar,
Şükür eylemeli evvel, kanaatince doyalar,
Açgözlülük; çöpe döker, az’a kanmayan insanlar!
Değerli şair, insanoğlunun hiç bir zaman ihmal hastalığından kurtulamadığı, erdemlerle ilgiliibretlik halimizi hatırlatan güzel bir şiirdi.
Ne garip değil mi...insanoğlu doymak bilmeyen kanaatsızlığı ile neler neler heba eder de,
çöpleri karıştırarak karnını doyurmaya çalışan insanları bile görmez de ibret almaz...
Duyarlı yüreğinizi kutluyorum...Saygılar sunuyorum...