(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bilmez miyim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bilmez miyim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Çok kısa ama anlamlı ve güzel bir şiir okudum sayenizde, yüreğinizden duygular, kaleminizden mısralar eksik olmasın, hep bizimle olsun.Sevgi ve saygılarımla.
Kalemine, yüreğine aynı zamanda yüreğini satırlara taşıyan diline sağlık Şair'em. Aramıza hoş geldin, mutluluklar getirdin. Nice şiirlerde nice yürek sesini duymak ümidiyle selamlar...
Hoş geldiniz,inanınız buralara güzelliğinizle,iyilikler ve güzellikler getirdiniz,şiirinizde sizin gibi çok çok güzeldi,kutluyorum,Dualarımla selamlarımla.
Önce küçük büyük bütün öğretmenlerin ellerinden öperim. Dünyada: tek Bir Güne Sığmayan Tüm Öğretmenlerimizin, 24 Kasım Öğretmenler Günü: kutlu Olsun... Çok Beğendim. Şiir dünyasına hoş geldiniz......... …………………. Saygı ve Selamlar…
Aramıza hoşgeldiniz ..sizi mutlu eden birisi ise dilerim koca bir ömrü huzur içinde paylaşırsınız..Çok güzel bir şiirdi yürekten kutluyor,selam ve saygılarımı iletiyorum..
merhabalar özlem hanımefendi,öncelikle hoş geldiniz aramıza efendim,kısa ve öz bu güzel yürek sesinizi alkışlıyorum kalemin daim olsun,nice nice güzel şiirlere inşallah diyorum,selam ve sevgiler olsun şiir yürekli değerli kalem dosta sonsuz saygı ve hürmetlerimle ..
İlk önce aramıza hoş geldiniz özlem hanım sende, diye belirtmeniz daha önce hayal kırıklıkları yaşandığını gösterir anlamlıydı yüreğinize sağlık saygılar.
temenni etmek hayrola :) gitmek var gitmek var ... kim nereye gidiyor acep...dönüşü olmayan yol mudur gidilen ..hepimizin gideceği yol..selam ve muhabbetle