seni sevmekte yetmedi, sana susmakta tek sorun tenine, dokunabilmek’miydi? haşa kimin haddineydi ki o dokunuş gözün gözlerimin menziline girseydi biraz ucundan görüp, hissedebilseydim yeterdi belki, ötesini boş ver.
zamanla binleri bir yaptım, yakındım yüzlerce metresi diz çöktü santimlere iş bu gerçekler yanıltmasın kimseleri yıl dediğin nedir ki gelir geçer sandım anladım ki o dokuş, ah o ilk dokunuş hayallerimden beri, ölümlerden ileri.
yakabilseydim rüzgarda tek bir sigara ateşi anlatırdım yüce dumanlı dağlara sıcaklığını, yakınlığını ve uzaklığını tutamadığım o ellerin nasıl yaktığını çığ sesimin uzaktan nasıl kısıldığını susup kalmak mı? yetiyor mu ki sanki.
her gece hep inşallah diyerek yatıyor sonrası hep keşke diyerek uyanıyorum kalkıp gitmek mi, haşa, kimin haddine lerzani yüreğim, güneşli sabaha mahkum isli duvarlar ve demir parmaklıklar kala kalmışım içinde, kimin umrunda.
olur da yağmur gökleri unutur bir gün olur da toprak her zamanki gibi vermez yaprak, tutulmaz olur hani dallarında çöl olur her şey belki, sahrası kalır yarım kalır düşler, görülmez kılınır bir ezan vakti ecel gelmiş, kime ne.
sen haklı olduğun kadar özgür ben ise seni sevdiğim sürece.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Lerzani Yüreğim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Lerzani Yüreğim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
yakabilseydim rüzgarda tek bir sigara ateşi anlatırdım yüce dumanlı dağlara sıcaklığını, yakınlığını ve uzaklığını tutamadığım o ellerin nasıl yaktığını çığ sesimin uzaktan nasıl kısıldığını susup kalmak mı? yetiyor mu ki sanki...............tebrikler üstat
yakabilseydim rüzgarda tek bir sigara
ateşi anlatırdım yüce dumanlı dağlara
sıcaklığını, yakınlığını ve uzaklığını
tutamadığım o ellerin nasıl yaktığını
çığ sesimin uzaktan nasıl kısıldığını
susup kalmak mı? yetiyor mu ki sanki...............tebrikler üstat