Okuduğunuz şiir 20.9.2016 tarihinde günün şiiri olarak seçilmiştir.
Hüzün uğurlaması
Ey derviş ! Dar-ı dünya kaçanlara yol değil Katre olup ummana sürülmenin anıdır Yaran kabuk tutmuşsa şikâyetin hâl değil Sinendeki hesapla dürülmenin anıdır
Yalnızlığı devşirmek bir gövdede baş ister Yadı yoklayan hayal kuru göze yaş ister Gam ki; gamlanmış gönül kendine sırdaş ister Sırrınla kuru dilde yarılmanın anıdır
Eşiğine bastığın cana cefa veren sen Yine aynı eşikte muhabbeti deren sen Kaderinin üstüne kederini serersen Feleğin oyununda vurulmanın anıdır
Duygularda sirayet hayat zora müdahil Ömrün aktığı yerden hatta ruh geçer bencil Gönül çerağ yakmazsa ışık görür mü kâmil Ayrı gezen gölgene sarılmanın anıdır
Göz açtığın alemde hüzün tutmazken dikiş Kirpiğin niye yıkık, bakışın küs ey derviş Çabuk bıkan yürekte gezmiyor sevgi geniş Arınıp en güzele varılmanın anıdır...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hüzün uğurlaması şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hüzün uğurlaması şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şiir sayfanızda muhteşem bir şiir okumanın mutluluğu içindeyim. Çapraz uyakla başlayan, cccb, dddb,...akışıyla sanat ve edebi yönden kusursuz bir şiir olduğu kadar, duygu ve düşüncenin bütün bentlere etkili dağılımı, ana fikri, ve seli okunuştaki su gibi akıcılığı, şiiri akıllardan silinmez şiirler sayfasına taşıyor. Tebrik eder başarınızın devamını dilerim. Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum muhteşem bir şiirdi. Sevgi ve saygılarımı sunuyorum. Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun. Dr. İrfan Yılmaz. BODRUM.
Ey Derviş...! Katre olup ummana sürülmenin anıdır Sinendeki hesapla dürülmenin anıdır... Buyur işte hesap günü. Önce kendi hesabını göreceksin, kendini cehenneme süreceksin.
Kaderinin üstüne kederini serersen Feleğin oyununda vurulmanın anıdır .... şiir olsun diye değil, dos doğrusu bu.
Duygularda sirayet hayat zora müdahil... İnsan olmak kolay mı, kos koca halife, kuran-ı yüklenmiş Ömrün aktığı yerden hatta ruh geçer bencil... beni ateşten yarattın, üstünün olan benim Gönül çerağ yakmazsa ışık görür mü kâmil... Aşk ateşi gönülde yanmazsa kemalat ışığı belirir mi hiç... Ayrı gezen gölgene sarılmanın anıdır... Gölgesin, aslını bul ve ona sarılıp onunla bir ol
Ey Derviş... Egonu terk et ... Arınıp en güzele varılmanın anıdır...
Ey Derviş diye başlamış ve Ey Derviş diye bitirmiş.
Yani ablam gönlündeki şerareleri en güzel şekliyle kelama dökmüş, ben de bendeki yansımalarını kelama döktüm.
Bilgisi, verdiği mesajla düşünmeye sevk edip aslına dön çağrısını pekiştiren mükemmel bir şiir Bugün öfkelenme sebebimi şiire alacakken okumam ne iyi oldu Yuttuk elhamdülillah. Tebrik ederim. selam ve dua ile..
Ey derviş ! Dar-ı dünya kaçanlara yol değil Katre olup ummana sürülmenin anıdır Yaran kabuk tutmuşsa şikâyetin hâl değil Sinendeki hesapla dürülmenin anıdır
Yüreğinizden akan pınarda ıslanmak ne güzeldi. Ne güzelsin şiir. Ne güzelsin hayat hele ki yürek hazır oldaysa ve nemalanıyorsan sevdadan. Sevginin bükemeyeceği yürek yok asla. Tüm yüreğimle kutluyorum güçlü kaleminizi ve billur yüreğinizi. Sevgilerimle her daim sevgili Nezahat Hanım...
Göz açtığın alemde hüzün tutmazken dikiş Kirpiğin niye yıkık, bakışın küs ey derviş Çabuk bıkan yürekte gezmiyor sevgi geniş Arınıp en güzele varılmanın anıdır...