Dünü kalbura yerleştir Üzeri bu günkü gibi Karanlıkta zikir çeker Bir ilahinin nakaratını Birlikte söyler; “Toprağa kan bulaşmış Ölüme kucak açmış”
Kefenler beyaz Beyaz olduğu kadar da cepsizdir Göremezler…
Cevizli baklavanın tadı da nedir ki Ya da şöbiyet, incir tatlısı Erk’in tadı bambaşka Kardeşten bile uzak tutar insanı
Ve tez elden sıyrılmalı Suyun üzerine çıkmış Tereyağı tadında…
Tek renge dönüşmüş dağlar Nergisler bile kan kırmızısı Ovaları gelincik tarlası memleketin Tam da orta yerinde Bir bombayla sarılı çocuksu bedeninin
İlahi sesleri yankılanıyor hala Anaların kutsal yürekleri yanıyor Sessiz ve için için…
Aldanmak gülüm aldatılmak Belki aldatmak Kimi? Nereye kadar? Ağlamaklı gülüşlerde türküler “Al gülüm ver gülüm” Şimdi mısralarda kalan “Ver gülüm ille de ver gülüm”
Kurumuşsa göz pınarların Ağlamak çok zor gülüm Bir ok gibi saplanır yüreğine sevdan
Ve kendini Karadeniz’de Bir kemençe eşliğinde Horon teperken bulursun Bir umuttur türküler
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR UMUTTUR TÜRKÜLER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR UMUTTUR TÜRKÜLER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Umutlar bittiği anda türküler de biter. Bitmeyeceğine göre türküler, d halkların sesli çığlıkları olmaya devam edeceklerdir bence. Uzun bir aradan sonra şiirlerine kavuşmak mutlulukların en güzeli olsa gerek. Selamlar arkadaşım.
Tebrikler saygılar