ayrılık kalbe buz tutturur kar yağar yaz ortasında üstüne ay Ağustos mevsim yaz mı unutturur...
millet sıcaktan yanıp terlerken Ağustos ortasında üşüyorum ben sanki kalmışçasına; zemheri ayazında herşey buz tutmuşken seven ruhumda donup kalmış baktımda tüm hayallerim çabalıyorum kuramıyorum en güzelinden oda küs; sana bana bize tutmuyor bak üşüyen ruhumun ellerimden...
volkan düştü içime birden sensizlikten, sessizlikten ç a r e s i z l i k t e n kalbimi dağlıyor içime tüneyen hem yakan, hem üşüten acıtan, ruhumu titreten bir buz yangını sönecek sevgili, eğer dönersen; yeniden merhaba dersen..
karşılık görünce kalp sevgilinin kalbinden aşk yüreği ısıtır kızıl kor eder erir yürekler iki iken bir eder kar yağsada üstüne hiç üşümezler sevmek ve sevilmek, bence; tüm ömre olur bedel...
ben caymadım, caymamda sözümden aşkımı bırakıp hiç bir yere gitmem, gidemem günahsa vebali varsa bu suskun aşkın olsun vebal her ikimize kıyamam ben sevdiğime veballeri yalnız sana yükleyemem eğer dönmezsen, ısınamam kuzey kutbunu yaşar buz tutar ruhum bu aşkın kar yangınını tek başıma söndüremem...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BUZ YANGINI YÜREĞİM ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BUZ YANGINI YÜREĞİM ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bazen yüreğinden geleni bir an dilinden söylersin..Sonrası dilinden gelenin acısını,bir ömür yüreğinde yaşarsın.Şiir dilin daim çağlasın değerli usta kalem dostu,nice güzel paylaşımlara..Selam dua ile kardeşim