Aşkın ile döndürüp, durdursam şu dünyayı Geçip giden zamana tehir olasım gelir. Durma ey deli gönlüm süsle güneşle ayı Almaya nefes yoksa zehir olasım gelir.
Konsam bir bülbül olup pembe gülün dalına Kaş çatma nazlı gelin gez salına salına Dünya malım senindir ip olayım şalına Kilon kadar altına mehir olasım gelir.
Yar yolunda seyyahım hiç durmadan gezinsem Ses etme gecegündüz hafızana kazınsam. Rahiyam sen olursun renkten renge bezensem Gönlündeki diyara şehir olasım gelir.
Ömür vadesi neki kısalır günden güne Can canandan vazgeçmez canından olsa yine. Yar uzaktan göz süzse yanar tutuşur sine Damla damla çoğalıp nehir olasım gelir.
Seven aşk bedelini taksit taksit ödesin Gel gönlüme gir hele görenler Zühre desin. Yar yolunda ölürüm yar yeterki istesin Kurban sensin deseler Tahir olasım gelir.
Ravzasında uyusam sönmese aşk çerağım Hasrete söz geçmiyor eğik gönül direğim Erenler öyle dedi: ben bu yolda çırağım Sevda bilmecesine Mahir olasım gelir.
Gönül dengi bulunca bitmesin aşk masalı Hayli derin sularda gezerken duygu salı. Vuslat yakındır deyip yazmak için visali Dökülüp mısralara şiir olasım gelir.
Hasret paslı hançermiş gülü sorma bülbüle Gülse nutkum tutulur tek sitem düşmez dile. Ayrılık "ölüm’ yazmış gönderdiği mendile Gamzesine yaş düşse şair olasım gelir Dökülüp mısralara şiir olasım gelir. 06.08.2016 RasimYILMAZ
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Aşk Yolunda Seyyahım şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Aşk Yolunda Seyyahım şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.