Kim demiş Aşkta denge önemli! Matematik mi ki bu denkleştiresin, denklem kurasın. Yürekteki hesap, akıldaki hesaba uymaz. Aşk dengesizdir Aşk dengesizliktir.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Dengesizm şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Dengesizm şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkta denge önemlidir Denge bozulunca hayatın alt üst olur.....
Evrende herşey bir denge üzerine kurulmuştur Aşkta dengeyi bozduğumuz zaman, tıpkı tüm evrenin denge üzerine yaşamanı sürdürmesi ve bozulduğu an yaşamın yok olacağı gibi, Aşk ta yok olmaya mahkumdur......
Tam da demek istediğim bu, delice Aşk... Aşkı mizana oturtursan, aşktan değil aşıktan dolayı delirirsin. Çünkü mizanı dengede tutmak için akıl devreye girer, aklın devrede olduğu yerde yürek susar, aşk küser.
Doğru, Evren denge üzerine kuruldu, lakin Aşkı dengeye oturtmak için yürekten çıkarmak gerek. Yürekten çıkan bir aşk da yok olmaya mahkumdur. Aşk yok olmasın Sevgili Dost, biz aşkta yok olalım. Aşk yürekte güzel, kefede değil
Kim demiş Aşkta denge önemli! Matematik mi ki bu denkleştiresin, denklem kurasın. Yürekteki hesap, akıldaki hesaba uymaz. Aşk dengesizdir Aşk dengesizliktir.
BU DENGESİZLİĞE, DENGELİ TEŞEKKÜR VE SEVGİLER. SELAM OLSUN.
Denge bozulunca hayatın alt üst olur.....
Evrende herşey bir denge üzerine kurulmuştur
Aşkta dengeyi bozduğumuz zaman, tıpkı tüm evrenin denge üzerine yaşamanı sürdürmesi ve bozulduğu an yaşamın yok olacağı gibi, Aşk ta yok olmaya mahkumdur......