Kendin olduğunda duyamıyorum seni, Yüzünü çeviriyorsun,gözlerini göremiyorum. Sesini kelimeler ile yaz bari, Veya sadece fısılda/sana kulaklarıma Okurum sonra,isyan rutubetli duvarımda. Olsun,sen gel,bi ihtimali anlat bana.
Alo orada mısın? ben direniyorum, Sipere yattım,bekliyorum, Kanlı cephenin arkasında, Günahlarıma ateş ediyorum, Polisler karşılar mı beni tomayla? Bilmiyorum reis,vallahi bilmiyorum.
Hayatım boş ver,onuda yapsınlar, Vicdanıma biber gazı sıksınlar. Ben öfke resitalinde yanıyorum, Tepeden tırnağa ıslatsınlar.
Alo orada mısın? memleketim siyaset meydanı, Meydan var hatip var ama siyaset yok. Meydanda bir konuşmacı bağırıyor, Enerjisi çok ama maalesef beyin evet işte o yok.
Din,iman arkamızda,AllahAllah taarruza geçtik, Bizde herkese aynı oyun çünkü kürsüde besmele çektik. Ey benim kalbi temiz,ruhu ise yüce milletim, Biz ne zaman kararlarımızı,kendi özgür irademiz ile seçtik?
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
siyaset meydanı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
siyaset meydanı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Üç maymunu oynuyor halk.Yeter ki her sözün başında Allah de Din imandan başla. Yazacak çok şey var da yerim dar işte .Yüreğinize sağlık sevgiyle kalın.
Yazacak çok şey var da yerim dar işte .Yüreğinize sağlık sevgiyle kalın.