SAHİP ÇIKILMADIM
insanlar en çok sevdiklerinden kendilerine destek olmalarını beklerken hatta siz ona canınızı feda etmeyi düşünürken . belki en duygusal en zayıf ve biçare düşmüş haldeyken sevdiginin yanında olupta gerçekten gözlerinin içine bakıp gözlerinin içine girip işte ben seninleyim bedenindeyim deyip acını veya o dengesiz anını atlatmana yardımcı olacak sözleri işitmek bir sevgilinin dudaklarından duyabilmek çok iyi gelecekti oysa ben biçare böyle sözleri duyabilmek yerine ( rahatsızlık denklemi ) koyuldu yüregime ben sevgilinin yüreginden geçenleri bilmek istemiyorum bilakis onun yüregi olmak istiyorum .sevdiginin seninle oturup bir beş çayında iki sohbet etmesi degil aslında istedigim gözlerimin içine bakarken gözleri en soguk rüzgarları estirmeli kutuplardan buz getirmeli sıcaklıgı gözlerini eritmeli yanardagdan lav çıkar gibi sözleri anlamsızda olsa dudagından çıkarken herbir hareketi size aşk busesi gibi gelmeli onun tenindeki bir damla terini ellerinize sürüp mis diye koklarsınız agzından çıkacak kelimeleri daha önceden hesap eder duygularınızı pekiştirirsiniz ahhhhh o aglamalar benim içimi sızlatır bir damlasına ömrü cihanı bütün insanlıgı feda eder acı bile duymazsınız oysaki ben biçok şey istemiyorum içten gelen yürekten gelen can evinden bütün hislerinin aynı anda söyledigi bir SENİ SEVİYORUM kelimesi anlıyorumki sevgilinin dudaklarında bu sözü duymak çok zor olsa gerek artık düşünmüyorum sadece anlamak istiyorum BEN SENİ SEVİYORUM derken arşı alayı bütün gökleri sevgilerin en büyügünü en yücesini gönlümle bedenimle söylüyebiliyorsam bunun karşılıgını bekledigimden degil sevdigimin bu sözleri duyarken bedenindeki titremeyi hissetmek istiyorum bir yanında nefret bir yanında sevgi varken sevginin nefreti nasıl bastırdıgını bednimde hissetmek istiyorum ben aslında ömrümü sevdigime vermek istiyorum ve bunun çok basit olmasınıda istemiyorum tırnaklarımı söke söke gözlerime mil çeke çeke en ızdıraplı işgenceyle kanımın son damlasına kadar ve acı çekmeyecegimide biliyorum ama birtek söz içindeki sevgiyi ellerimin sıcaklıgına bıraktıktan sonra SENİ SEVİYORUM zor olmasa gerek bunu söylemek.
özür diliyorum tüm camiadan şiir tadında yazmıştım biraz öyküye kaçtı |
-yeniden yaz, durmadan yaz...
selam ve dua ile...