Her şey bir sözle başladı şiir hayatın tamamlayan yanı…
çok öldüm, gömüldüğüm görülmemiştir sık sık yıkanır bedenimde acı dualar eşliğinde geride kalanlara salavat getirerek.
mürekkebin hokkasına batırıp batırıp yazıyor damla damla söz biriktirip kitaplaşıyorum yine yazsam hicran konuşsam dilim kargı annemaviler de solar mı? deniz, gökyüzü hep aynı bak mavi saydam mı insanlar mı yalancı…
kaç kez giyindim bayramlıklarımı babam ne az okşadı saçlarımı sen uzağımda kokuyorsun direği sızlar insanın d /erdin doğruları nasıl bilirdin anne bahçede bir çiçeğe koydun adımı sen okşa yapraklarını gelir rüzgarla bana dokusu, kokusu dokunuşunun…
bu günlerde gözlerim uzaklara yatıyor söz kesiyor avuçlarım ne zaman baksa denize gözlerimde koca bir özlem dalgası kınalı ellerinden geçiyor yüzüm dokunsana bana yine.
göllerde bir çiçeğe düştü gönlüm ne zaman açsa bahar beyazı düşer tenime bir kurbağa sesi böler sevinci bak bu gün de uykun yok gözlerim sokaklara çıkma vaktidir düş alıp gelmek var ya buhar olmasalar.
yağmur yağdığı kadar ıslatır çok yürüdüm gözlerimle her sokak çıkmaz her taş sert şimdi şehir yanıyor alevi avuçlarımda insan olmak ne zor anne…
hayat fotoğraf gibidir ne çekersen o kalır elinde arabını sakladım gelince gösteririm…
gitme vaktidir riyanın rüyası gözlerinden öptüm yine beklerim…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tarifsiz Tarih... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tarifsiz Tarih... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
MÜKEMMELDEN ÇALDINIZ DEMİ :) O KADAR ALIP GÖTÜREN BİR YOĞUNLUK Kİ KALDIM İNANIN.. BAZEN ETKİLİ YAZARIM ! SAKLIDIR CÜMLELERİM.. HEP ÇÖZÜLMEZİ OYNARIM DERİM AMA BAZEN ÇÖZÜLMEK ÇOK DAHA GÜZEL OLUYOR SANIRIM... ÇÖZÜLDÜM.....
Güneşimin kızı! Hayatımız ne çok soruyla kuşatılmış değil mi? Ya da biz mi kuşandık acaba soruları ve hüznü? Hüzün bize en çok yakışan mı,söylesene güneşimin kızı? Anneler,hüznün diğer adıdır;ne çok yara saklarlar yüreklerinde ve belki bundan olsa gerek-yok,yok;mutlak ki bundan-anneleriizin küçük yavruları ve müstakbel anneler olarak önce hüzne ve acıya açıyoruz kucaklarımızı...
Ne çok şey söylemişsin sarı çiçek;ve ne çok şey söylenir bu şiir üzre...
Ben sana baharımın çiçeklerini,bir de bu sözlerimi bırakıp ayrılıyorum huzurundan;dizelerindeki yüksek sesli sükûneti bozmamak adına...
Kendimi bir film izler gibi hissettim bu şiiri okurken; duygu yüklü, hayattan alınmış, kahramanlarıyla müziğiyle yönetmeniyle tam bir başyapıt.. Yönetmenini gönülden kutluyorum.. Kalın sağlıcakla..
Harika bir şiir.Keşke tüm şiirleri tarifsiz ve tarihsiz de olsalar annelere emanet edebilsek.Bizi en iyi anlayan ve şiirlerimizi en iyi saklayan onlar olacaktır kuşkusuz.Beğeniyle okudum ve keyif aldım.
Düne ait ne varsa yarınımdaydı Döndüğüm her sokağın köşebaşında Geçmişimin karanlığı öylece bekliyordu beni Tarihimin tarifini yapmışsın çocuk Dünü olmayanlarını ben nasıl anlatayım sana Sildim işte sildim sakın kızma bana Gözlerimi açtığımda dünyaya Yanlızca yalan dolu bakışlarla tanıştım Bebek kokusu duymamış dudaklar ismimi terennüm etti İsimsiz diyarlarda ki ben hiç yaşamadım çocuk Yaşamayanların tarihini tarif eder gibisin çocuk Ah çocuk! Bıraksaydın bari Bugünün tarihi için malzeme toplayacaktım Onuda sen aldın bu şiirle Götürdün çocuk.... Tebrikler sana Tarihim bana.....
Albayraklım tarafından 3/30/2008 12:15:24 PM zamanında düzenlenmiştir.
kaç kez giyindim bayramlıklarımı babam ne az okşadı saçlarımı sen uzağımda kokuyorsun direği sızlar insanın d /erdin doğruları nasıl bilirdin anne bahçede bir çiçeğe koydun adımı sen okşa yapraklarını gelir rüzgarla bana dokusu, kokusu dokunuşunun…
günaydınıydı harika inci dizeler yeni günün hüzünleştiler gözlerde..kutlarım şair güzelliklerinizi... saygılar..selamlar...
Neslihan hanım şiire nasıl daldım anlatamam tekrar tekrar okudum baktım olmıycak doyamadım heybeme aldım... Yüreğinize sağlık... Kaleminiz daim olsun...
Şiirin sabahımıza kor alev gibi düştü.Halbu ki ne niyetlerle kalkmıştım.Artık akşama kadar,yorgun-argın.Şiirin için eskiden söylediklerimin hepsi zaten baki.Ama,bu şiir için de birşeyler söylemesem şiir beni vurur!.Evet şiir hayatın tamamlanan yanı çok doğru söylenmiş bir söz.Hayatımızı tamamlamazsa ne işimiz var burda.Sana ve şiirine Selam,saygı.
hyazici58 tarafından 3/30/2008 11:55:11 PM zamanında düzenlenmiştir.