(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
111 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
111 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yollar ulaşmak içindir, gidilmeyen yollar ise diken ve çalı kaplar ve kapanır... Sevgiye açık yollarda kervanımızın yolu açık olsun...Yürekten gelen sese tebrikler bizden gitsin...Saygılar
Çaresizlik yokluğun kendisidir bu coğrafyada. Her dağ bir göl saklar kendi gölgesinde. Utanmalı güneşi sırtında yaşayanlar. Oysa yüz yüze gelmek insanı birbirine bağlar Hiçbir dağ yolu gizlemez eteklerinde. Yol gidilmek için çizilmedikçe…
Dokundukça sakalıma gençliğimden asilik akar. Şivan çocuklar yatırılmış yonca kokularına. Her kayaya bir harf yazılır her harfte bir can sesi gelir. Çaresizlik yokluğun kendisidir bu coğrafyada.
Suskunluğun sesi çok olur değil mi? Sülayman Abiciğim. Sustum... Yüreğinize, kaleminize sağlık.
Adımız agıtlarla koyuldu denizin çıglığında. Bütün kulaklar sagırdı dalgaların sesinde. Her ırmak kendi coğrafyasının çizgisinde. Bilgelik bir çığlıktı her ırmagın sesinde.
güzel bir şiir okudum sayfanızdan değerli gönül dostu yüreğinize sağlık tebrikler selamlarımla
Sevgiye açık yollarda kervanımızın yolu açık olsun...Yürekten gelen sese tebrikler bizden gitsin...Saygılar