Eylül ayrılığa denk kasımsa tükenişe Dizler gurbet yorgunu, kalksam yürüyeceğim. Rüzgâr sallarken dalı, dal geçerken inişe Hala canlı yaprağım, düşsem çürüyeceğim. Aşk yorgunu dizlerim, kalksam yürüyeceğim.
Zaten hayallerdeydin, ne gerçektin ne de düş Diyorsan ki “aşk bitti, sen artık döşümden düş Ve diyorsan sessizce olsun aşkta ki ölüş Mana derinliğine seni sürüyeceğim Aşk yorgunu dizlerim, kalksam yürüyeceğim.
Sana varamadıkça damla damla tükendim Ayrılık tesellisi oldum kendime kendim Sanma ki yüreğine batan kara dikendim Sevda yangınlarında yanıp eriyeceğim Aşk yorgunu dizlerim, kalksam yürüyeceğim.
Hor görme Coşari’yi aşkın esiri olmuş Hasretinden gönlünde açan gülleri solmuş Belli ki aşka varan yollarına kar dolmuş Varmak için vuslata karı kürüyeceğim Aşk yorgunu dizlerim, kalksam yürüyeceğim.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
AŞK YORGUNU DİZLERİM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
AŞK YORGUNU DİZLERİM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.