Gelmeden gidiyorsan, belli ki sevmiyorsun, Yüreğe ateş salıp, boşa yakma istersen, Gönül gözünü açıp, güllerı sermiyorsun, Sever gibi görünüp, yakıp durma istersen. - Nakış gibi işledim, benliğime seni ben, Kadir kıymet bilmezsen beni sorma istersen, Şu kısacık ömrümü sana adamış iken, Sevgime su katıpta, akıp durma istersen. - Mutluluk ağacına sevdamızı kazmıştım, Yapraklarına tek tek adımızı yazmıştım, Göze gelmemek için mavi boncuk asmıştım, Hergün ağlatacaksan yıkıp durma istersen. - Dilerim böyle gitmez güzelliği görürsün, Yolunu bize dönüp, gelip saçım örürsün, Benim içimde yatan aslanımsın özümsün, Güldür artık yüzünü sıkıp durma istersen.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YAKIP DURMA ISTERSEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YAKIP DURMA ISTERSEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Gelmeden gidiyorsan, belli ki sevmiyorsun, Yüreğe ateş salıp, boşa yakma istersen, Gönül gözünü açıp, güllerı sermiyorsun, Sever gibi görünüp, yakıp durma istersen. - Nakış gibi işledim, benliğime seni ben, Kadir kıymet bilmezsen beni sorma istersen, Şu kısacık ömrümü sana adamış iken, Sevgime su katıpta, akıp durma istersen. - Mutluluk ağacına sevdamızı kazmıştım, Yapraklarına tek tek adımızı yazmıştım, Göze gelmemek için mavi boncuk asmıştım, Hergün ağlatacaksan yıkıp durma istersen. - Dilerim böyle gitmez güzelliği görürsün, Yolunu bize dönüp, gelip saçım örürsün, Benim içimde yatan aslanımsın özümsün, Güldür artık yüzünü sıkıp durma istersen."
Beyitlerden birini alarak yorum yapmak istedim ama,birbirinden güzel olunca karar veremedim hangisini seçeceğime ve tümünü aldım.Hece veznine sadık kalarak yazılmış bu güzel şiir sitemle dolu olması ise ayrı bir güzellik...Her zaman derimya ben "aşığın sermayesi hüzündür" diye...Selam ve saygılarımla şair'em..
Değerli şairem.., Duygular, dup duru, su gibi akıvermiş sayfaya. İmrenerek, kana kana okudum, sen hep var ol inşallah.. _______ Selamlarımı, sevgilerimi sunuyorum.
Eser, örgüsüyle, kurgusuyla, anlatımıyla, örgüsüyle, her şeyiyle güzeldi Bizde kutluyoruz bu güzel eseri yazan yüreği Gönlüne, ömrüne bereket ALLAHA EMANET OLASIN, SAĞLICAKLA KALASIN
Geceyi uğurladıktan sonra, sabahı selamlarken okuduğum bu çok güzel bir şiir,Elleriniz yüreğiniz dert görmesin. Hayırlı günler,sağlık afiyet huzur dolu bir yaşam dileklerimle. Yürekten kutluyorum,değerli kalem dostu. Selam ve saygılarımla
Mutluluk ağacına sevdamızı kazmıştım, Yapraklarına tek tek adımızı yazmıştım, Göze gelmemek için mavi boncuk asmıştım, Hergün ağlatacaksan yıkıp durma istersen........................cok güzel sevgi saygılarımla