RAHMAN VE RAHÝM OLAN YÜCELER YÜCESÝ RABBÝMÝZE ÝNANMAK VEYA ÝNANMAMAK ONUN VARLIÐINI KABUL ETMEK VEYA ONU ÝNKAR ETMEK ÝNSAN OÐLUNA KALMIÞTIR ÝNSAN OÐLU KENDÝ ÝÇÝNDE YARATANIN VARLIÐI ÝLE ÝLGÝLÝ ÝKÝYE AYRILMIÞTIR ÝNANANLARA GÖRE ALLAH VARDIR KAFÝRLERE GÖRE ÝSE ALLAH YOKTUR ÝNSAN OÐLUNUN BÝR HAYAL ÜRÜNÜDÜR KEFÝRLER ÞUNU SAVUNMAKTADIR EÐER ALLAH VARSA BÝZ NÝYE ONU GÖREMÝYORUZ BU BÝR UYDURMADIR DERLER ÞEYTAN ZAMAN ZAMAN ÝNSAN OÐLUNUN BULUNDUÐU MEKANLARDA BULUNUR AMA ONU GÖREMEYÝZ CÝNLERÝN VE KARABASANLARIN VARLIKLARINI BÝLÝRÝZ ONLARIDA GÖREMEYÝZ RÜZGARI SOLUDUÐUMUZ HAVAYI MÝKROPLARI BÝLÝRÝZ AMA ONLARIDA GÖREMEYÝZ ÞEYTANIN CÝNLERÝN KARABASANLARIN RÜZGARIN MÝKROPLARIN VARLIKLARINI ÝNKAR EDEBÝLÝRMÝYÝZ ONLARIN HER BÝRÝ VARDIR AMA GÖREMEYÝZ BU BÝLE YARATANIN VARLIÐINI KANITLAYAN BÝR ÖRNEK DEÐÝLMÝDÝR
Sosyal Medyada Paylaşın:
evren ve ben Åžiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.