yüz verdim el’li daha istedi b’aşka yabancı kafiye34
yüz verdim el’li daha istedi b’aşka yabancı
hayrettin taylan
türk þirinde ilk ve yeni tarz… Letrik Tevriyesel tarz( letrizm harfçilik, tevriye, ikiden fazla anlam)
s’anýlardan,f’anilerden,can dileyen dilin þükrüyüm g’el’iþinin g’ardýnda zaman ayarlý yokluðun s’arýyor bensizliði sevmelerin en güzeliydin, gitmelerin de sen söz’eli gitmek bile seninle sýcak, k’almak da benimle buzul hiçbir y’ara ay ve þemli zamanlarý eritemedi her yer , her yar gibi aðlasa da dizelerimde aðlaþan sözleri yazmayý býrakamadým bir iksirin tenkisatýnda uyanýþlarým çýkarýldý kalbinden bir s’özün semantiðinde mavinin semasýnda durulandý algým bir müjdenin fonetiðinde çalýndý ilk oluþunun þanlý þarkýsý
2…
nüfussuz kalmýþ aþkýn nüfuzunu t’aþýyor yalnýzlýðým sürü gün’ümde belirsiz adayýþýlarýn r’ahýna serildi bahtým sensiz eriyen ç’aðýn bilinç filesinde sevi mecazý kaldým b’arýnýyorum, yüz verdim el’li daha istedi b’aþka yabancý s’öz serdim s’elli ýslaklara yenildi kurumuþ ve’balým t’adýn yok anlayacaðýn…
3… s’onsuzluðun mavimsi d’iline g’itti, terk ediliþ "aþk"ýn arýsýyým, çiçek olmaný diledim rabbimden her mýsrada k’okun , her cümlede sevi h’acizin var yalnýz sensizliðin vejetaryeniyim, emrime sözleniyor suskunluðun teslimiyet mucizesinin i’çin’de baþlar yalnýzlýðýmýn kalabalýðý sana gelmenin enerjisinde tümlenir huzurun sesi s’ana varmanýn v’anasýnda açýlýr tüm umutlar seninle