aldanış alegorisi. muamma
muammada. muhtemelen
sertçe seslenilmiþ
konturlarý koyu manzara
gündüzün hayhuyuna kurban olup
dilsizler sahnesi açýlacak
ve bir libretto yazýlacaktýr
gök yokuþta. yaðdýðý yere yürürken
gözlerinin altýna siyah þeyler çeken
çok çekmiþ þeyler için
:
in partibus infidelium
perde aralýk. ortalýk opera
ve sakin salonda. söylentiler dolaþmaktadýr
sahte söylentiler. sona erince
erinmeden kulise koþar biri
geldiði yere geldiðine inanmaz
ama çýkrýklarý çevrilince perdenin
üç uç sýnýrla. sýnýrlar anlatacaklarýný
dramatik kreþendo
perde aralanmýþ. harta
diline kadar dayanmýþtýr. dýþarýda
doyasýya baðýran çocuklar
içlerinde susan çocuklar da vardýr
ve buhranlý biri. haykýrýr
gözbebeðim. ateþin küfrettiði dilde
susan. küheylaným benim. susma
dudaklarýmý çürüten çalparayý
alanlarda büyüyen itirazla buluþtur
demiri dövdükçe incelen çekicin
beynindeki yaðlý isi tutuþtur
tutuþtur. dayaktan uslanmayan
sýrýlsýklam sokaklarý
kin ile. kan ile. kül ile tutuþtur
üç uç sýnýrýn. sanrým ilkidir bu
kulistekiler susar. çünkü
bu sözler dinlenince
adressiz sorgulara yol açar
ama huzur. ve rayiha
bizi rahman ve rahim olana zorlar
forumlar. buluþmalar. ve pampalar
balistik bir kuþkudan daha kolaydýrlar
bu üç uç sýnýrdan. sanýrým ikincisidir
ikindide restoranlar. daha tenhadýrlar
veznedarlar. ve
ahýrda at koþturan sarýþýn mebuslar
hazýrlýðý bol bir geçmiþten geçip
bugünümüze varýrlar
yas dolu bakraçlarý kafamýza dikip
dümen tutarýz karada
karalar baðlayýp. sanýrým
bu üç uç sýnýrýn. sonuncusudur
ferah kokusu. festival renkleri
ve altýn paraþütüyle sahneye inen
inanmazlýk. alkýþ kýyamet karþýlanýr
sonra müstakbel ayrýlýðýn kollarýnda
suskun sükse. sahneye girer
sahnede aklýn taklarý. koltuklarda
yemin etmeye hazýr kalabalýk. týka basa
sansasyon. ve nadiren cazibe vardýr
manzarada muamma
muammada þiir. buraya kadardýr
acta est fabula nokta
2372bin13Ýst.
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.