Sen her þeyini ondan yana kullanýrsýn ya Bu yüzden bütün býkkýnlýk payýmdan Yalnýzlýðý yalnýzlýðýmla açýklýyorum Geliþtirilmiþ yepyeni bir hüznün sistemiyle çoðalarak Ve nasýl çaðdaþlaþmýþ bilir misin yüzyýlýmýzýn adamlarý En son teknolarýn teknokratlarýný alkýþlayarak
En ustaca kullandýn bütün mevsimleri art arda Bir tanýþýklýðýnýz olmalý daha önceden Paylaþmayý da biliyorsun ya etraflýca Ama nasýlda belenmiþtin oradan buradan Bir yaþamasý vardý yalnýzca bir gizemliði Dokunulmazlýðýn en doruk anlarýnda
Her þey nasýl hal alýyor nasýl þekil alýyor hýzla Gerçek neydi biliyor musun her þeyin ta kendisi Bir durumun bir baþka durumla açýklanmasý gibi Zamanla mekan arasýnda insanýn kendi yetmezliði Ötesi yok artýk bil ötesi yok yalnýzlýðýn Her þeyin bilinç altýyla yaþandýðý görsel bir hayatýn
Sen yedi nihavent þarký söyleyen adam Sen yedi renk açan kirli çiçek Bütün þarkýlarý bütün renkleri siz bitirdiniz Boyunuzu aþan durumlarla gücünüzü aþan anlarla Bilseydiniz ne çok içerliyorum aðustos çýkmazýna Yalnýz içerlenmek mi içime atýyorum
Ramazan Süt-Ýstanbul Kardelen Dergisi-Mart 1992
Sosyal Medyada Paylaşın:
Kabataş Hüzünleri Åžiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.