Korkmak bir anlamda aşktan uzaklaşmaktır!
Nihayetinde
Bir yaratýlýþýn sahnesindedir insan
Beþerlikten kurtuluþla hakikatin iklimine koþan
Bazen korkan
Bazen de umutla anlamlaþan can
Damarlarý turlayan kalpte mana bulan aþký kan
Ne olacak
Vakit halin dirliðine neyi anlatacak an
Ýþte çekip gidiyor efkârlý zaman aþka kan ve inan
Ne derler
Gamý senin için hazan, zan ki hali yýkan
Uyan uyanasýn ki kalbinde anlamlaþmýyor zaman
Nice rýhtýmlar
Hikâyelerle buluþup sýrra gark oldu
Nedense tefekkür insanýn halinden uzaklaþtý aþktý
Ýnsan hakka
Kul olmak için yaratýlmýþtý niye soldu
Hani umut baþaklar misali heyecandý ne baþkalaþtý
Oysa sosyoloji
Umursanmadý siyaset bir handikaptý
Böl parçala yut taktiði evvel zamanýn kozuydu oldu
Dýþlamak
Marifet sayýldý insan olduðuna bakýlmadý
Kim niye böyle yaptý tahkiksiz teslimiyet iman mýydý?
Secdeler
Kim için yapýlýyordu o hesap vefa arýndaydý
Zaman kalp için hardý aþk niye vardý ihsan baþkaydý
Ýhlâs aþk
Olmalýydý lisan kalbin esini aþksýz olamazdý
Korku niye kuþatýrdý edepten azade olmamak sanattý
Oysa ressamlar
Düþleyerek dururlar düþünmeyi iyi anlar
Hissiyatýn týlsýmýnda çizilen manzaralar renkte aþk var
Ah birde
Halin topraðýnda uhde kalan nazlar o niyazlar
Nerde buluþurlar elbette hakký anlamak letafetli bahar
Durma topraðýn
Kokusuna yaban kalma katreyi de anla
Hicranýn týnýsýndan korkma gönül için hüzün bir baþka
Þayet vicdan
Varsa insan onun dilini anlamýyorsa aþkla
Mizan hakkýyla anlaþýlmazsa insan olmak yetmez nazsa
Yedi düvel
Bir araya toplanýp cenk yapsa eðer aþk yoksa
Ve muhabbet bulunmuyorsa sadakat unutulmuþsa baþka
Mazi anlatmýyorsa
Ati gayreti umuda yetiþmiyorsa hasta
Ýþte bir kul olmak bu noktayý nazarýn hazzýyla anlaþýlýrsa
Kime tabi olmak
Nedenleri ibretle sorgulamak merakýnsa
Akýl bunun için varsa kalbin aþký insanýn ikliminde farksa
Ömür merdivenleri
Düþünmek için duraksa aþký hazla yaþa
Þimdi yaslan arkana dal mýsralarýn arasýna sen halini anla
Mustafa Cilasun
Sosyal Medyada Paylaşın:
Mustafa Cilasun Åžiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.