MENÃœLER

Anasayfa

Åžiirler

Yazılar

Forum

Nedir?

Kitap

Bi Cümle

Ä°letiÅŸim

Şeytan ilahlıydı
Hamdioruc

Şeytan ilahlıydı


Þeytan ilahlýydý

Kin duygusu ilahýydý...

Þeytan ilahlýydý.Kin duygusu ilahýydý.Allahýn kinine köle ol.yani zaniye sömürücüye adaletsize kinli ol.Cehennemliklere kinli ol

Sevgi duygusu da ilahtýr...

Hz isaya sevgi ilahýdýr kilisenin "yaradýlaný sev yaradandan ötürü"Yaradana kullu ölçüsündesev ...yani.Mürþidlere kin de sevgi de ilahtýr bazý kiþilerde...12 imam sevgisi ilah þa için...Arabçýlýk da ilhý bzý kimseler çin...Alaha kulluk ölçüdür sevgiye ve kine...

Selefilerin Bit’at belirlemelerinde ölçüleri ilahlarýdýr.Allaha kulluk olan eylem hal düþünce ve duygularý..ilahlaýdýr...sunnilerde ilahlý...Ölçü tek olmalý...diðer ölçüler ilahýndýr...misvak sünnet diyeni ilahýdýr hz pegamber...elçie ölçü deme...müfessir de ama öü eme"O sakal býraktý saal sünnet deme ama sakal efsri emisvak tefir de...tefsire ilim dersen ilah olur...ölçü tek olur...Kur’an tefsiri ölçü deðildr tefsirdir ölçü esmadýr...adaletli miras taksimi emeði ölçü seçmekle mümkün.deðilse erkek-kýz evlat ayrýmý yapýlmýþ olur sadece emek ayýrýcý olmalý...Ayet yanlýþ tefsir edilmiþtir...yani tahrif edilmiþtir esmaya asiliðe sebeb olan tefsire tahrif de...

Þeytan yaradýlaný kinine göre ayýrdý Alahýn kinine göre ayýrmalýydý..Ölçü tek çünkü ve Allah...Alahýn esmasý ölçü...hz muhmmedin bile adaleti ölçü deðildir..tefsirdir...zamanlýdýr ayetlerin ölçülüðü...þartlar deðiþince ayetin tefsiri de deðiþmelidir..ilimdir çünkü ölçü...faiz mek marifetinde caizdir medine marifetinde haramdýr...
Allah içinborç verenler vardý medinede...Kardeþlik vardý asrýmda faiz ehven-i þer oldu..esmya köleli için bile borç istesen veren yok...ama esmaya kölelik farz corona aþýsý için fazi almak caizdir...Þafiye kölelikten geemezsin sünnetulahaasi olamazsýn...on mürikin çabasýn enk çabalý omayan asidir...ayete göre...ama nesh etmiþler yeti...Oysa bir siha üretsen on müþriki yenersin...dünnesh ese de alimler bu gün ilim nsh etmiyor o teþvi aytini..öçü ilimdir...eski fetvalarý öçü seçersen fetvalý ilahlý olur...fetva eðl ilmin hakkýdýr ölçü olmak misvak sünnet diyen ilm misvaktan faydalýlar var diyor..peygamber ölçüdür derse kiliseden farkýn kalmaz elçi ilahýndýr...hz isa ilahý kilienin...yaratan ölçü yaratýlan emanetçisidir ölçünün...yani emanetçilik zamanlýdýr tarihseldir bölgeeldir...ayet de ölçü deðildir...çünkü tefsir yaratýlandýr ama ilim ezeli olandýr...yaratýlan emanetçisidir ölçünün yani yörde o zamanda ölçüdür ama kýyametekadar ölçü olmk tek ilmihakkýdýr ayeti tefsirin fýkhýndeil...fýkýh kimya formülleri gibi deðildir...buz dolabýna koymadýðýn et birzaman sonra rýzýk deil ehir olur...faiz ehven-i þerdir de zehirli et gibidir eki fetvalar günümde...fetvalar yaatýktýr çünkü ömürlüdür...12 imam ölçü olsa bile sýnýrlý öçüdür...Alh pay verdi esmasýnda ama sýnýrsýz esmaýnsahbi hep kendisidir...Kýyametekadar ayný tefsir ayný fýkýh ölçolmaalý buzdolabýnakorunmalý et..ve fetvalar da tefsirler de...yaratýan bozulur çnkü ömürlüdür tefsirömürlü sunnilik þia ömürlü...ama ilim ömrsüz...ezeli ve ebedi olan sadece esmadýr ebedi öçü de sadec esmanýn hakkýdýr...

Þeytan ilahlýydý cehennemde ilahsýzlaþacak...çünkü Allahtan baþka ilah yok

Mezhebçi de ilahlýdýr...þartlar ve yöre deðiþince o mezhen ölür..ayet de ölür...Tefsir de ölür Kur’anýn er arçasý da ölür ama kur’anýn ilmi ölümsüzdür...ezeli olmayanýn Baki olmasý için deðiþi þartýr insan ölür cennet baki olduð için ahirette bakileþir...hayvanlar da topraklaþýr ve bakileþir...Kader ilminde ezeliydik çünkü...ezelilikde Alaha denk deðiliz ama yaratýlan da ezeli vebdidir...denk olmasa da hayvanlar toprak olarak cüz’i iradeliler ise ahiret giderek ebedileþirler...Ruhlar alemindeydi deniliy ya kaderdeydik ve ezliydik..."Ol"emri ile olduk.ahiete dön eriyle ebdiliðe döneceðiz...Farklýdýr ezeliliðimiz de ebediliðmizde enk deðil Allahýn ezeliliðine ebediliðne..ma Ýrcidenildi çnkü bakiliðedir dönüþüüz ölümle...yokluða deil dönüþümz çünkü kaderde vardýk dün.yine kaderdeyiz yaþark de ölüncede ikinci diriliþle de..



Sosyal Medyada Paylaşın:



(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.