Ölçümüz cihad değildi...
Ölçümüz cihad deðildi...
Tefsirimiz tahrifti...Ölçümüz cihad deðildi...çünkü..."El-Hakim esmasýnýn asileriydik"ilgili ayeti nesh ettik çünkü...dünya üstünlüðünü iþte böyle kaybetti Osmanlý...her namazlý Ýslam kardeþi olamaz Ýslam namazdan mý ibaret...diðer ayetleri nesih saymaktýr bu...
Ayet on kat güçlü ile cihad et dedi...o ayeti nesih saydýk...Ölçümüz cihad deðildi...cizye almalýydýk on kat zahmetten kaçandan...ayetleri bir birine baðýmlý saymamýz gerekirken nesh etmiþiz...bu da tefsir deðil tahriftir...Hz Peygamberimizin kýzý fatýmanýn elleri nasýr tutmuþtu un öðütmekten ashab-ý suffa için...cihadýn hakkýný vermek için...biz teheccüt kýlaný mürþit ilan etmiþiz...ne faydasý var o teheccüt kýlanýn cihada...davaya askerlik cihad ölçülü olamadýk namaz ölçülü olduk ama namazý kabul mü o kiþinin...cihad ise gözle gözlemlenen bir ölçü ama namazýn faydasý gözle görülmez....ölçü de olamaz namaz...sarýklý olmyý alimliðe ölçü kýlmýþýz...Osmanlý yýkýlmaz mý ölçüsü bozgunculuða vesile...adetleri örfleri ölçü edinmiþiz...Kawrensler bile kýymet bulmuþ toplumumuzda ölçü cihaddýr sadece cihad...insana kardeþ demenin ölçüsü mürþid demenin ölçüsü de...peygamber varisi peygamber gibi hendek savaþýnda karnýna taþ baðlayýp hendek kazandýr demeliydil ölçümüz cihad olmalýydý...Ölçümüz para üretmek silah üretmek ilaç üretmek olsaydý dünya üstünlüðü de Ýslam ümmetinin olurdu...Namazý ölçü yaptýk dolandýrdý osmanlýyý namazlýlar...
Osmanlý dört kat zahmeti ölçü seçmeliydi din kardeþliðine.zahmetten kaçaný þehadetli de olsa kardeþ kabul etmeseydi.dörtkat kul olurdu Osmanlý ve dört kat daha üstünlük kazanýrdý dünya üstünü olurdu...kölelþtirdi iþte müþrik bizi ölçümüz namaz olduðu için ölçümüz þehadet olduðu için Allah þehadetlilere imtihan edeceðim dedi...Osmanlý ise þehadeti ölçü seçti islam kardeþliðine...dolandýrýldý yani...
Zekat modalaþmýþsa örfleþmiþse ibadet deðildir."El-Hakime"asiliktir çünkü.dünya nüfusunun dörttebiri müslüman dört kat zahmet ölçü...bu asýrda... on kat olsaydý on kat zahmet çekmek on kat gayretli olmak olurdu ölçümüz...ama ilgili ayeti nesih saydýk...tefsir de tahrif oldu
Osmanlýya výz gelirdi ýrkçýlýk mezhepçilik eðer ölçüsü cihad olsaydý...cezalanacak ýrk belli olurdu kanunu ölçüsü þehadet olunca davaya hizmet eden belirlenemedi seçkinler ödüllenemedi...sarýklý namazlý üstün insan sanýldý oysa üstünlük ölçüsü cihaddýr namaz þehadet deðil "O kýldýðýn namaz deðil"dedi yunus emere...ölçü anlaþýlýr olmalý...gözle görülür olmalý iyi vatandaþ þehadetlidir denildi...þehadetliler dolandýrdý Osmanlýyý...çünkü ölçü Kur’an...ayetleri nesh etmektir sadece þehadeti kardeþliðe ölçü sayma...namazý da samimi olan dört kat hatta on kat zahmetle sýnanmalýdýr...Kur’anýn fikri buydu...dinlenmedi Kur’an...Günümde de dinlenmiyor Kur’an nesh ettik kur’aný...sarýklý olmak ölçü oldu ilme...Arabça bileni alim sandýk...felsefeye hikmete asi olduk yani "el-Hakime mantýða asi olduk...ölçü esmadýr "el-hakim esmasýný ölçü seçmeliydik sarýk ölçü olamaz sýnanýnca sonuç derki bize sarýðý namazý davaya köleliðe dünya üstünlüðünü müþrike kaptýrmama ilkesine ölçü edinme der...dünya sütünlüðü ilkeli olmayan binler þehadetli var gazzede ki þehadetliler buna örnektir...Kahhar bunlarý acý ile terbiye etmekte sünnetullah zuhur eder dünya üstünlüðü ilkesi olmayan devletler yýkýlacaktýr sýnýrlar deðiþecektir artýk...Çünkü bu varlýkta "ADÝL VAR"þehadetliyi de tokatlar o adil ama dünya üstünlüðü uðruna müþrikten dört hatta on kat zahmete gireni tokatlamaz...sünnetullah böyle diyor çünkü..."el-hakim" mantýk ve matematik mantýðý böyle diyor...
On kattan fazla güçlü ise köleliði seçveya hicreti seç der Kur’an ne sandýn Kur’aný o ilimdir...ama tefsirler ilim deðil...mezhebler ilim deðil tarikatler ilim deðil...nesh ettiler ayetleri iþine gelmeyince ve hadis uydurdular...
Ayetleri nesh etme "El-Hakime asilik bu"iþte mantýksýz akýmlar yaygýnlaþtý tarikat adý altýnda...Ölçü El-Hakimdir esmadýr Kur’anýn bütünüdür ey nesihci...tahrifcisin...ve hadis uydurmandan da belli...
Ey vahdet-i vücutcu Allahýn vücudunun dengi yok ve sebeb o diðer vücutlara diðer vücutlar rýzka muhtaç ve rýzýk oluyor...Hasta oluyor...
Kahhar esmasý "el-Latif"esmasýna sebebtir.deðilse Kahhar esmasý olmazdý.Allah rahmandýr.Nükler de para da rahmet için...de.
Allahýn yasalarý yani ayetler esmaya kulluðu emreder.esmayla özdeþleþmeyi emreder.Nükler üretmeyi ilke edinmeyen ve parada silahda ilaçda üstünlüðü ilke ve görev edinmeyen mürteddir.Münafýktýr þehadetli namazlý da nesh ederse ayeti mürted olur...bozguncu olur tahrifçi olur...hadis uydurmalarýndan belli bozguncu oluþlarý...
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.