MENÃœLER

Anasayfa

Åžiirler

Yazılar

Forum

Nedir?

Kitap

Bi Cümle

Ä°letiÅŸim

Allah şahdamarımızdan daha yakın Sebeb çünkü
Hamdioruc

Allah şahdamarımızdan daha yakın Sebeb çünkü


Allah þahdamarýmýzdan daha yakýn Sebeb çünkü

"Andolsun, insaný biz yarattýk ve nefsinin kendisine fýsýldadýklarýný biliriz ve biz ona þah damarýndan daha yakýnýz."(Kaf/16)

"Allah þah damarýmýzdan daha yakýn"sahibimiz o.halýkýmýz yani.parça deðiliz.ezeli deðiliz."OL"emrinden sonrayýz.Ýradesindeydik.Yaratacaktý…sadece iradesideydik.parçasý deðiliz...Seeb Allah sonuç yaradýlan...

Kullarým, Beni sana soracak olurlarsa, gerçekten de ben pek yakýným. Bana dua ettiði zaman dua edenin çaðrýsýna cevap veririm. (Bakara/186) eðer dua varsa vrolmasýna sebeb de var de...Hz Ýbrahimin muhakemesie sahib ol yani..

Allah’ýn güzel isimlerinden biri ‘Mucîb’, yani en iyi þekilde cevap veren, dualarý kabul edendir.

Ýnsan, Rabbine her an muhtaçtýr. çünkü Razzk ismier þeyi bir diðerinerýýk yapmýþ o incirin bir halkasýyýz Tavuz tilkiye rýzýk börtü böek ise tavuða rýzýk tavuk av da olur avcý da...yani muhtaç Allaha Allah sahib Alla sebeb Alla kader koyucu...

“Rabbini, sabah akþam, yüksek olmayan bir sesle, kendi kendine, ürpertiyle, yalvara yalvara ve için için zikret/hatýrla. Gaflete kapýlanlardan olma.”(A’raf/205)

"Allah baðýþlayandýr (gâfurdur), þefkatlidir" (rahîmdir). (Nur suresi 22)Affeden-afedilen sebeb-sonuç baðýmýzvar..."BÝZ olmak" bu Parça olma yok sebeb-sonuç baðýmýz var...Sahib Allah sebeb Allah ölçü Allah yani ölçü kader koyan Allahtýr...de parça deðiliz...Hz Ýbrahimle kuþlar arasýnda bað vardý...Çaðýrýnca geldier...

“Bunlar, kendilerindeki emanetlere ve sözlerine sadýk kalýrlar.” (Mearic/32)Allahýn manetçisiyiz parçasý eðiliz...Sahib Allah.emanetler taþýyoruz "etle kemiðe büründüm"Yani biz oldum emanetçim oldular...adýma iþ yaptýlar...kölem ldular kulm oldular görevlendidim...grevli oldular elçim oldu ...Allah hayvan þekline girmez...hayvan þekli emaneçidir emnetleri taýyor Allahýn bilimek için yarattýýdýr...emanetçisidir...zatý deðiþmez...ama emanetçi yaratýr Halýk çünkü Halýklýð sebeb var olan sonuçtur...Allah haan þekline girmez...gizliydi-açýk oldu...yarattý emanetçileri yani...emanetçi yaratýr yani...emanetleri yer yüzünde de var emnetçilerine þahdamrý kadar yakýn çünkü sebeb ama sebeb olarak biz olarak yer yüzünde ki varlýý..her yrde var zamandanve zeminden münezzeh oluþu böyle yani...Sebeb olara soçlar olarak zamansýz zeminsiz...etkisi amansýz zeminsiz ama zatý hep ayný yani zamansýzlýkta ve zeminsizlikte...zaman-zemine de muhtaç deðil...de.öyle bilinmez bir varlýktýr zatý...varlýðý vücud yan...bilinmezlerden vücudu...sadece esmasý bilinir .sonuçlala bildiðimiz esmasýdýr zatý deðil...Gafurdur.kulu onun Gafurluunu bilecek hz Adem elle ile bildiTvvablýðýný...bilinmesine sebeb de kendisidir...muhtaç deðil bilinmek için ama sebebtir bilinmesine o muhtaç deðil sebebtir...

Bilim geliþeden Allah vahiyle e bilinmez yani vahiy ancak bilile ilinecektir vahiybir nur tecrübeler yoksa nur yetmez Allahýn blinmesi sonçlarla yani sonuçlaý arayan bilime bilinecektir...Vahdet-i vücutçuluk da en doðru anlama bilimle kavuþacaktýr...ahiret de marifetimizi artýrýcý olacaktýr...

Süleyman kuþdili bilirdediler"sebeb Allah kuþdili bilmesi Süleymanýn sonuç..."BÝZ oluyor "yani sahib-emanetçi oluyor.görüntü-ayna "Yer yüzünehayvan þeklinde indi"deme zan ve zeminden münezzeh Allah...SEBEB o zamana ve zemine sebeb o..."etle kemiðe büründüm yunus diyegörüdüm de deme"ete-kemiðe de sebeb o...Yunusa da sebeb o...yunus bir emanetçi...emanet sahibi Yunus olmaya mahkum mu...sahib osebb o ölç o....ölü kader koyan o yunusa þekil veren o..verdiði þekle girmez...o yunusa ait þekildir...

"Gören gözü olurum"sebeb Allah sonuç yaradýlan."BÝZ OLMASI bu Allahýn adildir.bizdeki adil eyleme hale duyguya sebeb Allah...emanet ederim anlaýndadýr gören gözü olmasý Allahýn...sýnýrsýzdýr nimetim emanetlerim...bilim bile nükleri buldu...bilme ecde esmaya secde emanetçi olmak için þart dua secdedir...duan varsa emanet gelir...secde dua olmalý emanetlere arzun olmalý... secde t dua et...secden yoksa neye yaarsýn...duan yoksa neye yararsýn...Müslümanlar siyasetten kaçtý bilimden kaçtý...müþrike köle oldu...



Sosyal Medyada Paylaşın:



(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.