Muhammedi şeriat iki kanatlıdır...
Muhammedi þeriat iki kanatlýdýr...
Muhammedi þeriati analiz ederken kahhar-latif esmalarýnýn ýþýðýnda analiz edelim...rahmet var kahharda da latifte de...faize ehven-i þer demek de lütufa deðil ama rahmete sebeb hoþ yani…...hoþ iki esmada...ölmemek için domuz eti lütuf deðil ama rahmettir...Kahýr da acý da ateþ de rahmettir fakirlik de rahmettendir zina edemezsin...Hayýr -þer marifet ilmiyle ölçü marifetullah olunca algýlanýr ancak peygamberlerin ölçüsü olan marifetullahý ölçü seç ayeti hadisi icmayý kýyasý deðil...çünkü tefsirler tahrif...hadisler uydurma çoðunlukla..
Osmanlý ülemasý savaþ için aiz ehven-i þerdir derken hz Muhammede savaþ mý açtý hayýr sadece medeni þeriatý seçmedi...
Hz Adem Kabile KISAS uygulamamýþtý Allaha ilme hikmete alim olan Allaha hakim olan Allaha savaþ mý açmýþtý...
Hz Ýsanýn þeriatinde de kýsas yok
12 imamcý þii mezhebi mutayý caiz görmekle muhammdiliðe Alim ve Hakim olan Rahman olan þafi olan Allaha savaþ mý açtý...hayýr.ama muta þafi sýfatýna savaþ açmak olur muta eden kadýnlarý erkekleri bulaþýcý hastalýklardan korumazsa...
Ölmemek için domuz eti yiyen de Muhammedidir Ýlahicidir rabçýdýr...Çünkü zýtlýk ve farklýlýk Allahýn esmasýnda var ve peygamberin peygamberliðinde var hicret öncesi þeriat hicret sonrasý hicret ölçüþmez merdivenin ilk basamaðý gibidir mekki þeriat...ehven þeriat medeni þeriattir...Muhammedilik iki basamaklýdýr...iki farklý þeriatlidir Allahýnda kahrý-lütfu var esmasý iki merdivenlidir ehven olan Latif esmasýdýr ama Rahman esmasýnýn bir basamaðý da kahhar esmasýdýr...kahrý da hoþ-lütfuda hoþ...istismar edilmezse faize haram diyen medeni þeriatte hoþ faize ehveni þer görüldüðü mekki tavýr mekki yaklaþým mekki þeriatte hoþ
Hz muhammedin iki þeriati var mekki-Medeni...yani elveriþlilik ölçülü iki þeriatý var 23 yýlýn.Faiz mekki þeriatte ehven-i þerdir
Hz Adem peygamber deðil miydi marifetullah ölçüsü deðil miydi...kardeþleri evlendirdi hikmetsizlik deðildi o zamanda o þartlarda bu þeriat marifetullahý eleþtirmektir bu þeriati eleþtirmek...Bit’at diye Arabçýlýðý korudu sunnilik...evet peygamberlerin ölçüsü marifetullah ama sunnilerin bit’at demede ölçüleri marifetullah deðil sunnilik marifetullaha savaþ açmýþtýr yani esmaya Allaha peygamberler savaþ açmýþtýr...hakime adile alime asiliklerle doludur sunnilik þii marifetullah ölçülüdür ama fars onu ýrk mezhebi yaptý ýrkýnýn menfaatlerine kul etti...Arab da sunniliði atadinlerine ata þeriatleriyle bozdular...marifettir islamýn ilmin ölçüsü...
Muhammedi þeriat iki kanatlýdýr...
Muhammedi þeriatin ölçüsü marifetullahtýr tasavvufun da ölçüsü bu þeriat -fukaha kavgasý marifetullahý sunnilerin ölçü seçmesinden kaynaklanýr sarýk hint ineði kadar kutsanmýþtýr sunnilikte...Þiilik arab örfünü kovmuþ ataþeriatini kovmuþ...Arabçýlýk yok þiilikde ama fars ýrkýnýn menfaat kaynaðý geçim ve güçlenme kaynaðý olmuþ Þiilik analizim bu benim... islam mezheblerini ve tasavvufu...ve hint beynini kilise hilesini siyoniz zaten ýrkçýdýr...her analizci siyonizme ýrkçý din er...þeytanýn yaradýlana kini var Ademin de var meleðinde var ama melek emirli bu kine ademde emirli rabçýlýk esma uðruna kin þart Allah için buðzet emri var Kur’anda...ama þeytanýn kini kendi üstünlüðü Allahý ululama amaçlý deðil fark bu...
Fars ýrký da Siyonizm de sunnilik de bir ýrk dini ýrk a köle þeriatlerdir...Yahudilik de "öldürme" denilmiþ habilin þeriatidir bu ben seni öldürmem dedi Habil habilin tavrý þeriatý bu...Kabilin þeriatýnda enecilik var ýrkçýlýk...Muhammedi þeriat en ehven þeriat...ve peygamberimiz yaratýlanýn imamý ilk yyaratýlan ruh da hz muhammedin ruhudur imam çünkü o ruh...o marifetullah.bütün peygamberler marifetullah yani nuru muhammdiyeye secdeli…
aðacýn da meyvesinin de kabuðu var...faize ehveni þer demezsek kabuk kýrýlacak þeriati koruyamayacaðýz marifetullahý koruyamayacaðýz Rabçý þirkli rabçýlarla savaþa mecbur... muhammedilik uðruna faiz almak ehven-i þerdir sanma muhammediliðe asiliktir savaþtýr ilim ve hikmetin rahmetin gereðidir adillik gereðidir yani Allahýn esmasýyla savaþ da deðil...
Sosyal Medyada Paylaşın:
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.