MENÃœLER

Anasayfa

Åžiirler

Yazılar

Forum

Nedir?

Kitap

Bi Cümle

Ä°letiÅŸim

Vahdet-i vücutçu inanca bir İzah
Hamdioruc

Vahdet-i vücutçu inanca bir İzah


Vahdet-i vücutçu inanca bir Ýzah

Vahdet-i vücut yok diyemeyiz...ama farklý izahlar gtire bilirz çünkü gizliydi zatý yine gizli denksiz ortaksýzdý yine densizve ortaksýz algý yanýlmasýdýr ehven-i þerleri seme halidir þirki oluþturan... Müslümaný gören müþrik der þeytan der ateist der esfelisafilin der ama tevbe ile arýnýr eðer bilinçli Müslümansa bilinçsizse saplanýr kalýr 12 imamcýlýkta veya hz ademin þeriatinde saplanýr server þeriat muhammediliktir immhz Muhmmeddir isa oðul dese de havra ýrkýn üstündesede zani dolu ýrký...oðul isa desede kilise günah affediyor...Allaha iþlenengnahý affa yetkiliyz diyor12 imamcý muar ehven-i þerrini seçmiþ durumda sunninin sarýðý hindin ineði server ve sarýk baþta ineðe baþlar ðiliyor baþlar kesiliyor inek için 12 imam içinde mutacýlý ehven-i þerrinden arýnmamýþ içnde ser deniliyor ser olma imam olma verilmeli iyorlar…

Vahdet için ima gerek ama bu muhammedilik onunþeriatý ey rabçý davan ne sunnilik ne Þiilik n laiklik...Rabçý ben razzaka köle olacaðým der hem ne rus için sadece o sevsin diye þirksiz yani...ne aç afrika beni sevsin diye deðil Allah sevsin razý olsun diye der...þirksiz rabçýlýk bu ama sunnilik ve Þiilik þirkli rabçýlýktýr "A-Z"yedir þirkli rbçýý da...papalýk rabçýlýk merdiveninde hindin ineði deðil merdivenderabçýlýða yakýn ama hindin inekçinin þeriatini seçmemiþ ama muhammedi þeriatten zirve þeriat mý var..

Vahdeti vücudun izahýnda farklý düþünüyoruzsdece...vahdet-i cücutcuyuz hepimiz..

Hadi esmasýyla"Biz olmaktýr vahiy almak"Gani esmasýyla bir olan zengin adil esmasýyla biz..."A-Z"yedir birliðikten payýmýz

Nur esmasýyla Halýk esmasý"Biz Oldu"gizli hazine ortaya çýktý zatý hariç her esmasý bilindi.zatýnýn ululuðunu tek Allah biliyor...

Var olanýn farký görevde ve bedendedir...Allahýn zatý ademden farlý görevde ve beden de.zat topraktandýr dem þeytan bileateþten melekler nurdan ve görevleri adem+þeytanýn görevlerini yapmak ve iradesiler þeytan ise iradei...cehnem bu iradeyi eçmenin cezasý...ceza mý cehennem hayýr ödül hayvanlar toprak olacak ama þeytan cehennem sayesnde Bakilikle"de BÝZolacaktýr"

Esmadan"A-Z"yedir payýmýz bu farklýlýðýn sebebi Alah sebe de Allah sahib de sonuç ondanýr de...þeytaný o göreve uygun beden veren de o þeytanlýk grvini vere de Allah...hayvandan üstün þeytan çünkü ehenem sayaesinde BAKÝ esmesýyla da "BÝZ olcak" esmadan payý büyük þeytanýn hayvanda ..cansýzlar hay sýfatýyla bileþince kýymet kazanýyor þerf nimet kazanýyolar..nimetlennler kýymetli þeytandan da Adem kýymetli çünkü þeytan kahhar sýfatýyla nimetlendi ama Rahman sýfatýylada kýymetlendi insan peygamberimiz için"seni alelere rahmet olrak yrattým"denildi...esmadan nimetlendiði kadar kýymetli hr varlý esmanýn sahibidir zatý ama yaratýlanlar sahib deðil emanetçi...sahile emanetçi denk mi rtaklýk var mý sahib emanetçi farký ama emaneçiyi sahi sana yalana hleye inana batýlcýdýr...hakçý deðil...

Rabçý esmadan nietlenme aaçlýdýr...razzaka kulluktur rus gýdasýný aç afrikaya eriþtirmek tüccarlýk razzaka kulluýktur...llaha asi olan tacirler de hayvandan daha nimetli...de rýklarý taþýmaktýr hayvanýn payý kutsal görevden...razzaklýða þükürehayvan da katkýda bulunmuþ oluyor peygamberin devesi diðer hayvanlarýn zirvesindedir çükü þükre katkýda nimeti zirvededir...

Esmdan payýn kadar kýymetin hayvanlardan þeytan üstün ama adeden üstü deðil nimeti az..ateþtenoluþu yetmez...ateþ toaktan üstün..cehnmde ateþ tevbeye kölelikte topraý ylda býrakacak tevbey sahibtir acý ateþ ve kýymetlidir...belalar gelir evliyaya acý ateþ düny cehennem daha kýymetli aret cehenneminden kurtarýrsaeðer...asi olmasak yani...

Eþrefi mahluktýr adem hzmuhammed ve þeriti en zirvsidir þerati þerialerin ve hz Muhammedde peygamberlerin hz isanýn da þeriatinde kýsas yok...þeriaterin serveridir hz muhammedin þeriati de peygamberliði de kendisi de nefsi de beni rabbim terbie etti...þamaniz konfüçlük isaclýk musacýlýk þeriattir ama serveridr þeriatlerin muhammedilik...12 mamlýk bile þeriat olarak isanýn þeriatinden severdir ehvendir...unilik de papalýk serverliðe çok uzak..çok arýnmalý þeytaniliklerden...adamlar alah adýna allahaasiliklri af ediyorlar bu hiledir ancak hakikat Allahtýr o cezasýnýdan geçmez kilise seni affetti demez þefatçilerin þefati fosçýkar...

Þirk"A-Z"yeYaradýlan"A-Z"ye kýymetli.tevben kadar þirkten günahtan arýnýrsýn.Þeyh müþrik demenle deðil.þeyhin yaptýðýndan tevbenle...þeyh müþrikse sen þeyh ol baþsýzlýk olmaz canlý baþsýzsa yýkýlýr...halifeliðin alternatifidir Ýslam teþkilatý...ama itihd kapýsý kapalý diyor susuyor..suturulmuþ bir halifeliðe sembol Ýslan birliði teþkilatý.görev üstlenmiyor ictihad kapýsý kapalý diyor Ýþsizliði önlemk için faiz alabilirsiniz diyemiyor ama Osmnlý ülemsý halifelik adna savaþ için faizalabilirsiniz dedi...Mekke devrinde h muhammt fzi alabilirsiniz demedi ama sustu...ictihad kapýsý kapalý dedi sustu...Ýslam teþkilatý susmazsa medine devrine adým adým ehven-i þerleri terk ede ede eriþiriz...





Sosyal Medyada Paylaşın:



(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.