Arabýn Kur’anýnda Arabýn Ýslamýnda bu yok ...de emevinin Ýslamýnda Emevinin Kur’anýnda Vefa yok de...vefa olsaydý hz Hasaný-hz Hüseyini þehit etmezlerdi de...Osmanlýda da kardeþ katli var birliði korumak amaçlý öldürme var...
Allah Hamasa "kimyasal ve nükler silah edinezsen soyunu kuruturum senin"diyor.Hz Ademi de cennetten atmýþtý zellesi sebebiyle.Sebeb-sonuç ilimdir.Ýslam ilimdir.Emevinin-Arabýn farsýn Kur’anýnda olmasa da ilim Ýslamýn cüz’üdür.her doðru Kur’anýn tefirdir."Kur’an yeter diyrsa biri bilki ya fars ya emevi Ku’anýn daytacaktrÝsla dye ÝLM diye...Tahrifçidir o...Kur’aný budar o.Tahrif eder tefsr nasi omaz ona...
Kur’an deveyi inceleyin "diyor sen "Kýyý çamurcu kuþunu incele kafle halide uçarken neden V þekinde uçrlar herþekilde fizikde ikmetlervar.Allah kediye kanat erirdi ama "El-Hafýzesmas egel"kuþ kalmazdý kedilerde kanat olsaydý ama Allah her yyarattýðýný korumayý dagrev edind...Rýzýk vermeyi de...esmalarý var bu sebble...
Hz Ademden hz Peygambrimize kadar gelen dinin dýdýr Ýslam.Arabýn ýrký tefsirleriyleyti me...varlýk tefsir içn var...çünkü tefsir ile EKMEL BÝLÝNÝR ALLAH...Ýslmý Allahý bilen.Kediye kant verilmmesininel-Hafýz esmasýnýn eylemi-hali düþüncesi uygusu -vicdaný aklý gereði olduunu okur.okunan her þey efsidir KUR’ANDIR yani...
Ýslam kavramý, Allah’a teslimiyeti ifade etmektedir. Bu açýdan Ýslam Hz. Âdem (as)’den beri bütün semavî dinlerin ortak unvanýdýr.
Hz. Âdem ilk insan ve ayný zamanda ilk peygamber, kendisine isimlerin öðretildiðini, meleklerle beraber,elklerd ki ilm hz Ademe de var...ilim vermedeimtihan yk akýl-vicdanvereden imthanmý olurmuþ... imtihana tâbi tutuldu hz Adem de.Allah da iþtiþreder.meleklere iþtiþare etti hz Ademi yaratma konusunda"ilminiz eksik"ded onlara...Meleklerin bile ilmi Ýslaý eksik...ýrkçýlýk nefiscilik engel çünkü ilme ve Ýslama...Irkçý arab tefsirde yanýldý...Miras da kýz evlada bir erkeðe iki pay denildi...doðru tfsir nedirmi...mahkeme araþtýrýp adil karar üretmeli..."Bir bilene sorulmalý"hz Cabirinmirasý pay edilmeden bir blene soruldu adl olana soruldu.yani mhkemeye soruldu...ve özel cevab týr Nisa/11.ayet...sadece cabir içindir o ayet...hermiras için"Bir bilen biradaletliye sorlmalý...sünnetulahýn muradý budur...peygambere sorulduðu gibi cabirin mirsýnda...
Sosyal Medyada Paylaşın:
Hamdioruc Åžiirleri
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.